Gå til innhold

3 uker??

Ranger emnet


hallinga91

Anbefalte innlegg

Hvor har du levd de siste årene? Sefo byttet navn for fire år siden. Nå heter det Spesialenheten for politisaker.

 

For øvrig gjør de aller fleste politimenn en god jobb. Det som teller er om den lovlydige delen av befolkningen er fornøyd med jobben man gjør. Det er en del av politiyrket å være mislikt enkeltgrupper i samfunnet. Spesielt de som blir motarbeidet i "yrkeslivet" av politiet.

 

Jaggu !

VW CADDY 1.9 TDI 2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei:)

 

Har nå fått straffa mi å den blei 3 måneder som e ser på som positift;) kunne fått mere:P

regner ikke me at det er noen vits å søke om å få den igen pga behandlingstid osv:P

men noen som har prøvd å søke om eventuelt å kunne øvelseskjøre i den tiden??

eller søke om å slippe å ta full førerprøve opp igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Har nå fått straffa mi å den blei 3 måneder som e ser på som positift;) kunne fått mere:P

regner ikke me at det er noen vits å søke om å få den igen pga behandlingstid osv:P

men noen som har prøvd å søke om eventuelt å kunne øvelseskjøre i den tiden??

eller søke om å slippe å ta full førerprøve opp igjen??

 

Jeg hørte at man slepper å ta førerprøve på nytt, dersom førerkortet ikke ble inndratt i over 6 måneder. Men dette gjelder vel for de som er utenfor 2 års prøvetid?

 

Det blir jo blant annet bekreftet her: www.adressa.no/forbruker/bil/article1145457.ece

 

For å få igjen førerkortet etter en inndragning på seks måneder eller lenger, kan det kreves full oppkjøring på nytt, sier Langtind ved Sør-Trøndelag politidistrikt.

 

Som sagt tror jeg det bare gjelder de som er utenfor denne 2 års prøveperioden.. Men det er verdt å sjekke opp, for sikkerhetsskyld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen etter ringte politimannen til meg å da fikk jeg beskjed om at han skulle sende nøkkelen min i posten.

 

Dei kan ikkje bare sende nøklane i posten.

Posten har klart å rote vekk blad, pakkar, brev, osv.

Det er enkelt med eit blad, då er det bar å ringe å få dei til å sende eit nytt blad. Men du kan ikkje få tilsendt nye nøklar.

Beslagla politiet reservenøklane også?

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår