AutoSnuskus Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Jeg skal sette på nytt elektrisk sidespeil på en Astra 97mod til helgen. Noen som har erfaring med dette om det er noe hokus pokus rundt det? Jeg var kansje litt kjapp da jeg pælma det gamle men det er bestillt nytt fra Opel så da regner jeg med at alt følger med, de sa visst så på Opel. Jeg har selv koblet fra ledninger så de er inntakt å bare sette på igjen. Får kansje Haynesbok også regner med det står detaljert tegning der, det gjør hvertfall det på min Passat. Siter VW CADDY 1.9 TDI 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Rett frem jobb dette, bare å koble ledningen på det nye speilet i kontakta i døra og skru fast, sette på deksel. Cho-ping =) Mvh A.K Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoSnuskus Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Genialistisk :) Siter VW CADDY 1.9 TDI 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg