forgot10 Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Hei! Jeg snakket med en hyggelig fyr tidligere idag.. Han ville bytte sin A6 1.9tdi (sedan) med min 100 2.3 Avant.. Er det noe jeg burde være obs på? Han skulle ha et mellomlegg på 5-10 lapper.. så noe jeg må se spesielt etter? det er en 97 mod, den siste vet dere... :P hehe! Kom med tips! :D "Takk takk" sier sørlendingen til svar.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mills_kaviar Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Først kan jeg si at familien min har hatt passat 1,9 Tdi i 6 år nå og angrer ikke et sekund på det. Det du må se etter er hvor langt den har gått, når det ble byttet regreim vannpumpe og løpehjul sist(hør etter en liten kvine/pipelyd i motoren) luftmengdemåleren er også en svakhet på disse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 takk takk! Kommer tilbake hit hvis det blir noe bilbytte... fant mange artige heftelser på den... NE 80830 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 hehe... Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zythius Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Den bør du nok holde deg unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viceboy Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Ja denne har en Heftig heftelse ja hehe over 157893,- tror du burte holde deg LANGT unna denne bilen.... Siter ============================= Tommy A, Hansen http://home.sf-nett.no/viceboy (Ikke fardig) Audi 100 2.0E ============================= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg