Gå til innhold

Oppbygging av a4 1.8T. bilen har fått farge!! nye bilder

Ranger emnet


pettersenroar

Anbefalte innlegg

  • Svar 250
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

oi oi her har det skjedd lite men noe har da skjedd. har fått sommerfelgene i hus men det står alt for stor gummi på di nå 245/45/18 skal ha på 215/35/18. har og funnet ut at volumet i subkassen er ganske så nøyaktig 25 liter til hver 12" i tett kasse og 50 liter burde den kassen romme godt. ellers lite som skjer prøver til stadig å få tilbake mitt kjære førerkort og venter på skattepengene så det blir eksteriør på bilen. hadde en veldig uhyggelig lyd fra motorn en stund men fant ut at det var strammehjulet til ac kompressorn som var gåent og som forøvrig var helt peise nytt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du lese?

 

Hvor mange liter ble kassen din, da?

 

oi oi her har det skjedd lite men noe har da skjedd. har fått sommerfelgene i hus men det står alt for stor gummi på di nå 245/45/18 skal ha på 215/35/18. har og funnet ut at volumet i subkassen er ganske så nøyaktig 25 liter til hver 12" i tett kasse og 50 liter burde den kassen romme godt. ellers lite som skjer prøver til stadig å få tilbake mitt kjære førerkort og venter på skattepengene så det blir eksteriør på bilen. hadde en veldig uhyggelig lyd fra motorn en stund men fant ut at det var strammehjulet til ac kompressorn som var gåent og som forøvrig var helt peise nytt :(

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

da er turboen ute pakket og levert til posten. kompressorhjulet har tatt borti kompressorhuset og det var ikke et pent syn glemte å ta bilder før jeg pakka den ned :( vel vel fikk pris på oppboring og honing av blokk av protrim i dag 2700+ nye stempler 6000 det var ikke ille så det tror jeg nesten må skje. drar sansyneligvis ut på havet i 6 uker så kommer an på fangsten :) og kansje liger det en gt3071r og venter når jeg kommer hjem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da drar jeg ut på havet og blir kansje til februar? motoren blir iallefall tatt ut når jeg kommer hjem, sent inn til boring porting og nye stempler. så har jeg tengt å teste ut den nye ecu'en til haltech å sette på en gt3071r eller 3076? om noen vet av en aeb motor (komplett) til ca 8000 si i fra for jeg trenger en annen motor mens jeg bygger den gamle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er man ute på havet og blir veldig lenge her, skal ut på onsdag og fiske kongekrabbe til 1 februar:( men penger blir det:D tv team skal være med ut og filme norsk "deadliest catch".

 

og når jeg omsider kommer hjem så blir det å skje mye med bilen

vurderer å bygge rs4 skjermer på?? er det forresten noen som noen gang har sett en b5 med bakhjulstrekk? link til en tråd hadde vært bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stili ;P Funke høytaleran i bakluka bra? Hvordan er det å ha bagasje i bilen? x) Har begynt å lage noe lignende, bare mindre høytalere, 8". Mest før å høre på musikk på stranda :P Du får kose dæ på have ;) Kor dokker ligg å fiske?

SELGES: Alt av A4 B5 deler

 

-Audi A4 Avant 1.8tqs 98"

-Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår