Gå til innhold

kantfelger til volvo.

Ranger emnet


volvo 242 dl

Anbefalte innlegg

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det der er vel felger fra big-wheels som er lakkerte svarte i senter?

Jeg har makan som ligger nedpussa å klar til å bli lakka.

 

big whells solgte samme type før de gikk konkurs, men da var de kun i aluminiums farge både på ekerne og breddekanten.

nå er breddekanten i polert syrefast, så den kan du speile deg i.

så den modellen her er helt ny i år.

jeg hentet den hos importøren forrige uke. så det er ingen butikker i norge som har fått den i butikken enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

big whells solgte samme type før de gikk konkurs, men da var de kun i aluminiums farge både på ekerne og breddekanten.

nå er breddekanten i polert syrefast, så den kan du speile deg i.

så den modellen her er helt ny i år.

jeg hentet den hos importøren forrige uke. så det er ingen butikker i norge som har fått den i butikken enda.

 

Felgene mine er blankpolerte som tusan de.. men med sølv senter. kjøpt hos big-wheels i fjor høst. http://www.facebook.com/photo.php?pid=1065111&l=a4747&id=708531231

Endret av muren motor

Opel omega 2,5-96

Opel omega 2,5-96 Nr2!

Opel manta-72 2,4i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal det være brei kant må det såklart være rette eiker.

 

som f.eks på superstar grandeur.

 

allt annet ser jalla utalacocaina

 

går jo å få til en "halvmeter kant" om en har buede eiker,men blir liksom helt feil mener nå jeg.

 

Faktisk litt enig med du! Vart litt skuffa da jeg fikk felgene fra bigwheels.. Bildet som de hadde av felgene da jeg bestillde de "løy" om de buede eikene. Men lakkes eikene sorte so blir det hvertfall bedre. Men klart, hadde kanten vert som den er. (12,5cm)

å eikene rette, så hadde jo felgen havna deretter utom bilen! :)

Opel omega 2,5-96

Opel omega 2,5-96 Nr2!

Opel manta-72 2,4i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår