AndersG Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Jepp, tror det kan bli fint. Men tror jeg må hive meg på dekkstrekk- og vinkelslipebølgen før jeg får den så lav som jeg vil. Altfor mye gummi på den nå. Mulig det blir kapping av fjærer til helgen, men vil jo helst ha godkjent senk da... Og heller seinere fomle med senkeskåler osv. Får være grenser for tålmodighet! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersG Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Blei bra! Har en ring til gode på fjærene foran. Er to runder kapp bak og to og en halv foran. Originale fjærer, korte dempere bak. Skal kappe hjulbue og space ut etter hvert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 BBS replica felgene passa 240 godt. :) Dette er rått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 blei fin den sølvgrå der nå;) litt mer vipp på den, så er du i boks, syns den henger litt i fua, så mangler du spacere. Det sa du også selv, blir jævli bra resultat!:) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersG Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 Den står i oppoverbakke, den er egentlig helt plan. Trenger litt mer framtungt stuk ja, blir vel til å frisere enda litt mer fjær. ;) Begynner på dekkverksted snart så da blir det eksperimentering med spacere og dekkstrekk i huet og ræva! PS: skal hente meg noen 8x16" ståliser etterpå, tror det blir kult stuk med takstativ og generelt shabby stuk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg