volvo 242 dl Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 vet at et på 100serien og 200 serien er forskjellige. på mine orginale stålfelger er det et 25. og dem er produsert i desember 1974. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 hva med disse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 242 dl Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 hei pv turbo. dette bilde likte jeg godt. er det en amazon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 ja, men det sitter 240 bakaksel på den. så felgene er til 240. jeg skal selge de felgene. de er helt nye både felger og dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 242 dl Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 ja, men det sitter 240 bakaksel på den.så felgene er til 240. jeg skal selge de felgene. de er helt nye både felger og dekk. hvor breie er dem og hvor bred kant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 det der er vel felger fra big-wheels som er lakkerte svarte i senter? Jeg har makan som ligger nedpussa å klar til å bli lakka. Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 jeg hadde også tenkt å lakke felgene mine sorte:O Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 det der er vel felger fra big-wheels som er lakkerte svarte i senter?Jeg har makan som ligger nedpussa å klar til å bli lakka. big whells solgte samme type før de gikk konkurs, men da var de kun i aluminiums farge både på ekerne og breddekanten. nå er breddekanten i polert syrefast, så den kan du speile deg i. så den modellen her er helt ny i år. jeg hentet den hos importøren forrige uke. så det er ingen butikker i norge som har fått den i butikken enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 hvor breie er dem og hvor bred kant? de er 8 tom breie og 5 tommer med kant.(12,5cm!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 (endret) big whells solgte samme type før de gikk konkurs, men da var de kun i aluminiums farge både på ekerne og breddekanten.nå er breddekanten i polert syrefast, så den kan du speile deg i. så den modellen her er helt ny i år. jeg hentet den hos importøren forrige uke. så det er ingen butikker i norge som har fått den i butikken enda. Felgene mine er blankpolerte som tusan de.. men med sølv senter. kjøpt hos big-wheels i fjor høst. http://www.facebook.com/photo.php?pid=1065111&l=a4747&id=708531231 Endret Mars 13, 2009 av muren motor Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek_88 Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 breddaaaa 17'' eller 18'' plåtfelg fra 407, samme boltsirkel som 240, 5x108:) Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Den var jo bare Drit rå da! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 skal det være brei kant må det såklart være rette eiker. som f.eks på superstar grandeur. allt annet ser jalla utalacocaina går jo å få til en "halvmeter kant" om en har buede eiker,men blir liksom helt feil mener nå jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 skal det være brei kant må det såklart være rette eiker. som f.eks på superstar grandeur. allt annet ser jalla utalacocaina går jo å få til en "halvmeter kant" om en har buede eiker,men blir liksom helt feil mener nå jeg. Faktisk litt enig med du! Vart litt skuffa da jeg fikk felgene fra bigwheels.. Bildet som de hadde av felgene da jeg bestillde de "løy" om de buede eikene. Men lakkes eikene sorte so blir det hvertfall bedre. Men klart, hadde kanten vert som den er. (12,5cm) å eikene rette, så hadde jo felgen havna deretter utom bilen! :) Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 de stålfelgene var satan så perverse! fra 407 hvaforno? tror jaggu jeg skall kaste ett sett i dreiebenken:D Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg