Jason940 Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 (endret) Ja da var vel tiden inne for å lage en liten tråd om bilen min. En Civic type R 2004 mod. Dette er gjort med bilen fra før: H&R 30mm senkesett. Mugen glassfiber luftfilterboks med kaldlufts innsug. Supersprint rustfri eksos med Hks sluttdemper. Hondata K-pro. Progammerbar hjerne med laptop inngang via usb. Planer for bilen videre er: Montere Seas Lotus Frontsett og 12" Lotus bass. Sote vinduene foran. Bytte bremser foran og bak til Brembo hardstål skiver. Er som orginale men tåler høyere temp og keramiske klosser. Lakkere felgene(Sommer) sorte på nytt. Og bilde må man selfølgelig ha med. Skal legge ut fler når jeg får tatt noen bedre bilder. Endret Mars 10, 2009 av Jason940 Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Ahh.. Lekker bil. Føler at jeg blir jævlig misunnelig :D Skal ikke lakkere i en freshere farge da? R-rød eller noe? Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Nice! Hvordan er støynivået i bilen? Bare tenker siden at mye støyisolasjon er fjerna på Type-R. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Ahh.. Lekker bil. Føler at jeg blir jævlig misunnelig :DSkal ikke lakkere i en freshere farge da? R-rød eller noe? Takk takk. Er litt fan av mørkere farger. Trur det kan bli fint med sota ruter helt fram og matt sorte felger, lik de som står på bilen nå. Men kansje R-rød kant på felgene i tilegg, er også noe jeg vurderer. Får teste litt på photoshop kansje:idea: Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Nice! Hvordan er støynivået i bilen? Bare tenker siden at mye støyisolasjon er fjerna på Type-R. Hææææ...hører ikke hva du sier..... Neida..klager ikke på støynivået, nivået er faktisk omtrent det samme som i cooper S'n jeg hadde. Klart når du kommer over 120 på motorvei så blir det en god del mer støy da turtallet nærmer seg 4000rpm da brummer det litt ekstra i potta. Men ved pen kjøring er jeg godt fornøyd.:D Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Nice! Hvordan er støynivået i bilen? Bare tenker siden at mye støyisolasjon er fjerna på Type-R. Skulle prøvd min Civic du :D Bråker noe sinnsykt i over 80 km/t, og den er helt orginal :D Hææææ...hører ikke hva du sier..... Neida..klager ikke på støynivået, nivået er faktisk omtrent det samme som i cooper S'n jeg hadde. Klart når du kommer over 120 på motorvei så blir det en god del mer støy da turtallet nærmer seg 4000rpm da brummer det litt ekstra i potta. Men ved pen kjøring er jeg godt fornøyd.:D Keen på å bytte din Civic, mot min stock '97 Civic HB eller? =P Hehe Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Skulle prøvd min Civic du :D Bråker noe sinnsykt i over 80 km/t, og den er helt orginal :D Keen på å bytte din Civic, mot min stock '97 Civic HB eller? =P Hehe Hmmmm.....frister........men.....NEI! Bilir så mye jobb å flytte forsikringer og greier! :) Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Strålende vær i dag! Nå skal jeg ut og vaske bilen, og knipse noen flere bilder :) Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schou Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Grattis med rå CTR =D Var å testa denne bilen når den sto til salgs, Fantastisk CTR !! Medlem av Club Honda? Siter Team Schou Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Grattis med rå CTR =D Var å testa denne bilen når den sto til salgs, Fantastisk CTR !! Medlem av Club Honda? Takk takk. Godt du ikke kjøpte den før meg da....He he :) Blir vel medlem snart tenker jeg. Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Da har jeg fått tatt noen fler bilder: Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Hmmmm.....frister........men.....NEI! Bilir så mye jobb å flytte forsikringer og greier! :) Haha.. Jeg forstår =P Har mest sannsynlig ikke råd til forsikringen på bilen din, uansett =P Jeg har virkelig ikke godt av å se på de bildene du la ut, men var det bare meg eller har du satt på et Mugen emblem bak der? På venstre side? Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Haha.. Jeg forstår =P Har mest sannsynlig ikke råd til forsikringen på bilen din, uansett =P Jeg har virkelig ikke godt av å se på de bildene du la ut, men var det bare meg eller har du satt på et Mugen emblem bak der? På venstre side? Er ikke så dyr å forsikre, ca 6000,- Er et Mugen emblem ja, noe tidligere eier har satt på. Pluss noen klistremerker. Klistremerkene skal fjernes da de ikke er så pene lengre. Du kan få kjøpe ctr`n min når jeg får råd til å kjøpe meg S2000:) Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 (endret) Gratulerer med knall bil :) Kjører en 2004 modell selv, og er knall fornøyd, artig bil. Er nok gjort en del mindre med min, men det kommer seg etterhvert.. hehe du får komme deg inn på http://www.club-honda.org/ :) Endret Mars 19, 2009 av LLH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Er ikke så dyr å forsikre, ca 6000,- Er et Mugen emblem ja, noe tidligere eier har satt på. Pluss noen klistremerker. Klistremerkene skal fjernes da de ikke er så pene lengre. Du kan få kjøpe ctr`n min når jeg får råd til å kjøpe meg S2000:) Var ikke så ille nei, men om jeg skal ha meg en ny Honda har jeg lyst på enten S2000 eller NSX :D Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg