Gå til innhold

190marius: Mercedes 190e 2,3

Ranger emnet


190marius

Anbefalte innlegg

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en kurrant og ny Pioneerspiller du kan få kjøpe om det er interessant :) Send en pm!

 

Men kult prosjekt, blir artig å se det videre! :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jaa.

men har ikke tenkt og lakke noe mer, på dashbordet, Kommer sikkert til og bli overkilla da. Men kom gjerne med forslag til hva mer jeg kan gjøre med innteriøret i bilen, for og "freshe" det opp.

 

har vært lite framgang i det siste, pga av mangel på tid, og har lite ideer til hva som kan bli gjort, men det kommer seg sikkert snart: )

 

Har også vært og sett etter styling og kom til fram til en pris på cirka 15000,- og det er fult infinity kit, sotete løkter og klare blinkers, og selfølgelig infinty spoiler, dette kommer til og bli bestilt i løpet av 2 måneder framover, må bare få penger på konto.

 

og har planner om og legge 2,5 toms rør fra og med katalysatoren, og simons potter.

noen som vet om dette er lovlig eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heey: )

veldig lite framgang på prosjekte i det siste, men det skal bli bedre no i løpet av påskeferien, tenker jeg, har en del tid til overs, og tenkte at jeg skulle lakke calipeterne i samme farge som Karosseriet, og hvis jeg har mulighet så skal jeg ta med en tur på tromsø bildele senter og hente meg skiver og caliptere fra en 300te eller noe lignende vis jeg ikke bare bestiller fra nettet noe nytt og "fresht", Tar det som det kommer, noen som vet om dette går noen lunde overens med 190'e?

 

har også noen andre planner om og få fabrikert et stab stag med dette blir det noen problemer pga av at det er en plate rundt demper tårnet, men det skal altids la seg løse, ingenting er umulig det umulige tar bare lengere tid,

 

Og har hatt planner om og få skitet ratt på bilen til noe litt mindre gjerne et sport ratt men ikke no Omp ratt, men et orginal ratt til mercedes til feks c 180 sportsline rattet, og tenker på og bytte ut dørk mattene med diamant platene for og gi den et litt mer sportslig preg, Men det tar vi som det kommer.

 

må også få gjort noe med annlegget tok av beskyttelses platene over høytalerne og så at samtlige av høytalerne var sprengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Marius:)

 

En kompis har samme felger som du har bare 17" de ligger i garasjen. Han selger de sikkert billig.

 

Ring meg så kan du stikke innom å se om du vil ha dem. Sikkert fine som vinterfelger.

 

Men for guds skyld styr unna alumatter og soting opp og i mente.

 

Hilsen

Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

har vært sløv i det siste med og oppdatere, men no har det vært framgang, har fått fikset hjulbuene, og felgene er da 225/40/18, har ikke fått sjekket enda om dekkene blir og passe på, for har tatt med bilen på skolen og holder på med det elektriske, har problemer med at batteriet blir tappet, men blir lagt inn mer bilder og oppdatert,i løpet av uken, og skal få kjøpt 2 nye dekk i løpet av uken, pga av han som hadde felgene før meg har desverre hatt skreiv forstilling og ødelagt dekkene, men dette blir fikset: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår