veegard Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Om du skal ha RS4-grill, så tenkte jeg å kjøpe en OEM grill fra ebay snart. De hadde 9 stk, om vi powerbuyer dem får vi sikkert pen pris! Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 har kommet over et par originale speil til bilen som en kammerat har liggende, men hvor mye er sånt verdt egentlig a? :S Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 10 lapper må jo være grisebillig for denne bilen hvis det kun er de få tingene du beskrev i første innlegget som er galt? Hva jeg klarte å se så var det ikke store skaden på bakluken heller? Har den gått langt? Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 fikk mye bil for penga her :D trur denne er i gode hender utifra de andre du har hatt :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 ja jeg anser også dette som grisebillig :P det er ikke store skaden nei, kunne godt bare ha retta den opp men koster jo ikke noe for en ny på skroten så er like greit å handle en "ny" en ;) er kunn igjenn ¨å bytte bakluke og forstillings delene (så fort jeg får dem) bilen har jo gått en bit da :S 250000km :P hehe. men servicer er jevlig tatt osv :) ja håper å få den i god stand med tiden som hjelp :) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg