Snake89 Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 hellige blod hellige gral engler og demoner is folket survival of the fittest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enmas Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 ...Men uansett kunne jeg tenkt meg å lest noen "viktige" bøker, altså bøker som f.eks har en dypere mening, eller rett og slett får en til å tenke. Tenker på bøker som davinci koden o.l... Har du lyst til å lese en bok som får deg til å tenke vil jeg anbefale forfatteren Malcolm Gladwell og tre av hans bøker, Outliers, Blink og The tipping point. http://www.gladwell.com Dog er de ikke skjønnlitterære i den forstand, men snarere en avhandling av de små detaljene som utgjør de store forskjellene. Du kommer til å se verden i ett nytt lys etter å ha lest de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 bøker som er basert på en sann historie er jo mest spennende eller noe historie om kjøretøy-greier.. skjønnlitteratur syns jeg det er idiotisk å kaste bort tida på, selv om jeg har lest noen FÅ skjønnlitterære bøker. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunwave Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Anbefaler absolutt Hamilton-serien av Jan Guillou. Tror det har kommet 12 bøker om den svenske "superagenten", alle er like lesverdige, selv om jeg ikke kan uttale meg om den siste boka da jeg ikke har lest den (enda). Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakapparat Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Dersom du er interessert i historie, og da særlig afrikansk historie, så anbefaler jeg Wilbur Smith sine bøker. Mye spennende her, både nyere og eldre historie, og man får fort et litt annet perspektiv på Afrika. Personlig synes jeg bøkene til Dan Brown er tragiske. Dårlig skrevet og tvilsom omgang med fakta. Men smaken er som baken, den er ræva.... Siter Propeller i innsuget er juks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selleri Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Robert Jordan: Tidshjulet (20 bøker) Clive Cussler og hans bøker om Dirk Pitt Terry Brooks: Shannaraætten John Marsden: I morgen triologien Christopher Paolini: Triologien de eldste Jordan, Paolini og Brooks bøkene er fantasy. EDIT: Kabalmysteriet av Jo Nesbø må nevnes Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Kabalmysteriet av Jo Nesbø må nevnes Den er det Jostein Gaarder som har skrevet, men det er forøvrig en knallbok!;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg