henne Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Jeg er superfornøyd med det nye utseendet og oppgraderingene :happyhappy: Alt funker som det skal, selv om jeg bruker IE, som i seg selv suger optimalt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 En liten ting jeg har lagt merke til (var der på gamle forumet også): Når bilder lastes fra f.eks photobucket, lastes det først i STORT format, så krympes det. Dette fører til at det tar en evighet å laste inn en prosjekttråd med mange bilder. Blir bildene krympa av selve forumkoden, eller er det photobucket? Måtte da være bedre å laste bildene i lite format først som sist? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taulen Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Da må det vere lite ifra photobucket. Det er ikke noe forumet kan løse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg