Gå til innhold

da har jeg endelig vendt tilbake

Ranger emnet


richars_87

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke hatt penger til å vaske den? :P

En svamp koster 10,- og en bøtte med vann kan du få av meg :D

 

Så ut som en fin golf det der.. men personlig så liker jeg felger som er noen tommer mindre enn 17" på golf 2..

Men blir helt sikkert bra;D

kverulanter, snakk til noen andre.. takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

ja folkens nå er det ikke lenge til vi kan kaste på grom skoa og smile fra øre til øra når folk ser på grom bilene våres:)

 

nå har jeg montert alt anlege mitt i bilen og front ruta skal byttes den 22 april så da er bilen good to go den 22 mai da jeg får igjen lappen:) det gleder jeg meg til jeg lovet dere noen fler bilder av bilen min og de kommer her

 

 

DSC00200.jpg

 

DSC00201.jpg

 

DSC00202.jpg

 

DSC00199.jpg

 

jeg har veldig lyst til og sveise bakluka mi men har ingen som kan sveise og jeg kan ikke sveise selv så det blir vanskelig og få gjort:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk igår også vite at jeg har en orginal golf 5 lakk, tydelig vis skal det kunn være denne golf 2`ern som har den lakken. men problemmet jeg har er at jeg har ikek lakk koden til den. så skal ta en tlf til vw og høre der om de kan komme opp med lakk koden til den lakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, kan hjelpe deg å kaste M3 speilene dine vettu. Få på noen orginale!

 

Har noen tips til deg:

- Sett på smale lister langs siden

- Skam senk (vet du har kjøpt inn)det er BRA

- Doruller!

- Vals hjulbuer

- IKKE jeg mener IKKE sveis igjen bagasjeluka di, ser så ufattelig dumt ut på golf MkII siden denne har så liten bagasjeluke (mener nå jeg da)

 

Ellers er denne gamle filsa bilen i gode hender tror jeg :) blir morro å se deg på treff?

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

m3 speila kommer jeg ikke til og kaste:P hehe. tenkte jeg skulle fjerna alle lister og sveise igjen hulla:) gjøre bilen rein:) jeg liker veldig godt mk11 med sveisa bakluke jeg:) men doruller? hva er det? valse hjulbuene gjør jeg ikke av den grunden at jeg ikke syntes det blir pent. og grund nr 2 jeg har ikke verktøy:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår