Gå til innhold

Drit nå i "snikislamiseringen"..

Ranger emnet


-cardudde-

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nå blei det stille blant de som støtter Islam?!

 

rullestolen ligna vel på et israel flagg............

 

Liste over ting som IKKE sto i artikkelen:

 

Islam.

Innvandrerungdom.

Rasemotivert.

 

Hm. Sett sånt?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liste over ting som IKKE sto i artikkelen:

 

Islam.

Innvandrerungdom.

Rasemotivert.

 

Hm. Sett sånt?

 

Ja, jeg skjønner IKKE helt hva dette hadde å gjøre med innvandrere eller andre religioner..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skjønner IKKE helt hva dette hadde å gjøre med innvandrere eller andre religioner..

 

 

Eirik

 

Ikke Jeg heller.

 

Men for å dra diskusjonen unna islam og inn på topic: Det er faen meg forkastelig av dagens ungdom finner underholdning i slike handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha denne tråden stengt! Slik spekulativ uthenging og manglende toleranse ovenfor en hel religion bør vi holde oss for god for her på bilforumet. Det bidrar ikke akkurat til inkludering og aksept på tvers av trosretninger her i verden. Dessuten burde det holde med én tråd her på bruket som drøfter den såkalte snikislamiseringen.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig Reodor!

 

Selve tråden kan jo forsåvidt være åpen, men da bør tittelen og stort sett alle innleggene fjernes.

 

Til dere som angriper islam i/med denne tråden, hvor har dere det fra at det ikke var etnisk norske ungdommer som gjorde dette???

__________________

2003 Audi A4 Avant

(x)1995 Mitsubishi Colt

(x)1978 Chevrolet G20 Beauville

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha denne tråden stengt! Slik spekulativ uthenging og manglende toleranse ovenfor en hel religion bør vi holde oss for god for her på bilforumet. Det bidrar ikke akkurat til inkludering og aksept på tvers av trosretninger her i verden. Dessuten burde det holde med én tråd her på bruket som drøfter den såkalte snikislamiseringen.

 

emthup.gif

 

Jeg tolker trådtittelen dithen at vi har andre problemer i Norge enn islam.. Men den er villedende og kan lett feiltolkes.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår