Gå til innhold

Leiiine: Opel Vectra B - Langtidsprosjekt

Ranger emnet


Leiiine

Anbefalte innlegg

Kan da bli tøffe de vectra'ene der, med litt fiks. =D

vectra-b-front-tuned-tn.jpg

 

vectra-b-heck-tn.jpg

 

Ville vell vært greit å fjerne de listene, å tette hullene de er festet med, kunne vell vært fint det?

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja, vectra'ne kan bli tøffe de.. Men som sagt så vil jeg ha det ganske så originalt, ikke så mye stæsj.. =) Og ja, kan sikkert bli fint om man tar bort listene og tetter hulla, men tror det er mye jobb og da er det like så greit å ha de der :D Får se hva jeg finner ut av..

Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger vel ikke tilfeldigvis boksen til en pioneer spiller for å kunne bruke originale rattkontroller, samt få info om radiostasjon osv. i bilens display? Har en liggende, brukt kun noen dager. :)

---------------------------------------------

Mvh. Marius. =)

1998 Volvo V70

1983 VW Golf "Einser" 1,6 D*prosjekt*

+ MASSE tidligere biler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, trenger ikke det, fordi jeg har ikke rattkontroll :)

Og det er bilde av meg her, det holder i massevis..

 

Idag har jeg også lekt meg litt med solfilmen min og sota to ruter. Aldri gjort det før, og det ble ikke så ille. Selvom jeg så at jeg hadde fått noen bobler der, når jeg var ute sist.

 

 

Dette vinduet ble best, på andre siden klipte jeg feil så måtte skjøte på litt :)

Bilde018.jpg

 

 

 

Bilde017.jpg

Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, holder med mine egne altså :) Først syntes jeg det var kjempe lett, skjære ut solfilmen, dynke vinduet med såpevann, så sette på solfilmen, litt såpevann på den også, å så begynne å skrape.. Det var da det ble vanskelig :)

Så får vel prøve på to vinduer til i morgen.. =D

Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh, nå er jeg skikkelig irritert.. tenkte jeg skulle ta ut bakvinduene på bilen min i dag, å sote rutene. men det kan jeg bare hoppe å drite i, har ikke tålmodighet til det. fikk av alt på den ene døra, utenom vinduet og da ga jeg opp :)

 

noen som vil sote rutene mine ?? =D (A)

Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
ååh, nå er jeg skikkelig irritert.. tenkte jeg skulle ta ut bakvinduene på bilen min i dag, å sote rutene. men det kan jeg bare hoppe å drite i, har ikke tålmodighet til det. fikk av alt på den ene døra, utenom vinduet og da ga jeg opp :)

 

noen som vil sote rutene mine ?? =D (A)

 

Har sotet rutene på make bil som din og seinest i går 4stk sideruter på min e36 coupe + et godt stykke av frontruten:) et godt tips er og bruke noe annet en papir når du tørker ruten etter vask før du skal sote (feks en fille eller noe som ikke legger igjen "støv"). Så pleier jeg og blande vannet med litt håndkrem. På den vectraen jeg sotet som er make til din lagde jeg først en mal i avispapir også dereter kuttet ut filmen i lik størelse. dusjet filmen og ruten godt og dereter plaserte den fint på ruten, pga håndremen setter ikke filmen seg så lett og dereter kan du fint dra den rundt på ruten utenatt det fort tørker seg (har hat dårlig erfaring med såpevann) også vet du sikkert hvordan du gjør resten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah, det hørtes smart ut :) har bare tatt de små vinduene bak, og det gikk greit annet enn de tre boblene.. men tenkte jeg skulle kline litt negllakk under, og så bruke nalen og dra bort boblene for da fester de seg.. noe smart må jeg finne på hvertfall, for er ikke pent med boble :)

 

men tusen takk for tipset, skal prøve på det..

bare helt vanlig krem? funker det? :D

Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår