Fox Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Joa men det tar tid å få det pent og så må det lakkeres etc. jobb vettu ;) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hess Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Haha.....alt fungerer på min!!!!:) Siter Nissan Primera SRI 2.0 96-mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by Hess Haha.....alt fungerer på min!!!!:) Har du lys i de 4 store knappen øverst på dashbordet? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 skal ikke lyse de. Det er jeg 99% sikker på. Men de lyser jo når de er trykket inn. Hadde de lyst så synes jeg de hadde vært litt i "veien" for utsikten pga at de "blender" Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by PrimeraSRI skal ikke lyse de. Det er jeg 99% sikker på. Men de lyser jo når de er trykket inn. Hadde de lyst så synes jeg de hadde vært litt i "veien" for utsikten pga at de "blender" Okey, hvorfor jeg spør så mye er fordi at de knappene lyste på vår gamle Nissan Primera LX2.0 '92 stasjonsvogn. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddemann Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Lyser ikkje hos meg heller. Siter (x)Kawasaki GPZ900 R, stjelt den 04.05.05 måtte de brenne Opel Rekord 1900 77mod (x)84 240 b.21 jub.nr26 m/takreils! (x)94 Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 De 4 bryterene over radioen skal lyse alle sammen! Det går ann å skifte pære i alle, men enkelte av dem må d-monteres helt og bytte løs pære (liten pære med to tråder som man selv må bøye inn i pæreholderen i gummi) Hvis du får problemer med å få tak i en slik pære, fåes de kjøpt hos Birger N Haug (ensjø i hvertfall), men det er ikke en orginal Nissan-pære. NB! Ved d-montering av bryteren(e) må man passe på så ikke kulene og fjørene i bryter'n spretter rundt! J...... vanskelig å finne igjen ;) Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddemann Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 De lyser visst eg trykker knappene inn. Tipper de funker fint eg du. Siter (x)Kawasaki GPZ900 R, stjelt den 04.05.05 måtte de brenne Opel Rekord 1900 77mod (x)84 240 b.21 jub.nr26 m/takreils! (x)94 Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by Oddemann De lyser visst eg trykker knappene inn. Tipper de funker fint eg du. De skal ha "natt belysning", men også indikator-lys på bryter til varmetråder og tåke-baklys. Varsellys har på noen modeller indikator-lys (husker ikke årstall/modell...) Lyktespyler-bryter har ikke indikator-lys. Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hess Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 jaja......;) Siter Nissan Primera SRI 2.0 96-mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hess Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 ok.... Siter Nissan Primera SRI 2.0 96-mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by a32 De 4 bryterene over radioen skal lyse alle sammen! Det går ann å skifte pære i alle, men enkelte av dem må d-monteres helt og bytte løs pære (liten pære med to tråder som man selv må bøye inn i pæreholderen i gummi) Hvis du får problemer med å få tak i en slik pære, fåes de kjøpt hos Birger N Haug (ensjø i hvertfall), men det er ikke en orginal Nissan-pære. NB! Ved d-montering av bryteren(e) må man passe på så ikke kulene og fjørene i bryter'n spretter rundt! J...... vanskelig å finne igjen ;) Jeg har fått ut bryteren og sånt, men så sitter det igjen en sånn del, som virker som man kan ta av. Men jeg får den ikke av.... (på baksiden av selve knappen/boksen) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by RS-burner'n Jeg har fått ut bryteren og sånt, men så sitter det igjen en sånn del, som virker som man kan ta av. Men jeg får den ikke av.... (på baksiden av selve knappen/boksen) Ser den ut som en skrue i plast? For da er det bare å skru ca en 1/4 omdr. og vippe den ut med liten flat skrutrekker eller banke den ut. Hvis ikke: Legg bryteren på bore, tving en lite flat skrutrekker inn på sidene ved de "ørene" du ser der. Vipp opp inner-delen av bryteren rett opp (fra bore). Da skal du se pæra/pærene i den delen du vippa opp, montert i en liten gummi-knott som du drar rett ut. Legg merke til hvordan trådene til pæra er fletta inn i gummien før du tar ut pæra. Hjelper dette? Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Originally posted by a32 Ser den ut som en skrue i plast? For da er det bare å skru ca en 1/4 omdr. og vippe den ut med liten flat skrutrekker eller banke den ut. Hvis ikke: Legg bryteren på bore, tving en lite flat skrutrekker inn på sidene ved de "ørene" du ser der. Vipp opp inner-delen av bryteren rett opp (fra bore). Da skal du se pæra/pærene i den delen du vippa opp, montert i en liten gummi-knott som du drar rett ut. Legg merke til hvordan trådene til pæra er fletta inn i gummien før du tar ut pæra. Hjelper dette? Jo fant det ut nå. Takk for hjelpa. Tok ut hele greia tok ikke sjansen på og skru ut de plast skruene (ennå).... Skal innom Birger N. Haug. på rud i morgen, men det jeg stussa over er at absolutt [_alle_ lysene er gått. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Januar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Hmmmm... skal det være lys der... Ja da har alle gått hos meg også. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg