MichaelV Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Hei Jeg har vannslipa en nylakkert bil med 1200 for lakken ble ikke pen.... ser ut som det ble dødsbra nå da....men matt såklart.. Hvaslags produkter bør jeg bruke...?? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Jeg ville avsluttet våtslip med 2500 og så brukt f.eks Meguiar's MG105 på ullpute og roterende polermaskin. Så hadde jeg avsluttet med Meguiar's MG80 på finishing pad. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
My2Cents Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Våtslip med 2500, deretter polish med Scholl S02, deretter Scholl S30 for å få opp glansen, avslutt med Duragloss 105 og så en LSP som f.eks. Duragloss 111 på topp. Skulle funke det vel ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 takk for svar :win Hvilken av disse er rimligst og greiest og få tak på da ?? Også har jeg ikke maskin heller så trenger en anbefaling... jeg trenger ikke no fænsi no, bare den gjør jobben Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Hvis du ikke har gjort det før kan det være like greit å få noen som kan det til å ta jobben. Ellers er det det sterkt å anbefale at du "øver" det på et vrak el.l før du går igang, samt leser f.eks denne guiden. En maskin koster fra 500,- og oppover, brukbare fra ca 1000,- Poleringsmidler, bakplate og pad'er tipper jeg du kan få skaffet for ca 1000,- og oppover, kvalitetsprodukter fra ca 2000,- Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg