Gå til innhold

Omregistrering/nedregistrering

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Svaret de gir er at man skal ha dokumentasjon fra ford på OMBYGGINGEN som man må utføre for å få ned registert bilen...

 

De forstår ikke sund fornuft, at når bilen er tillatt totalvekt langt over 3500, ikke vil være go nok for totalvekt under 3500kg..

 

For er bilen som den var med høy totalvekt, KAN du jo finne på å laste inn masse i bilen...:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom USford i dag! Spurte etter papirer på nedregistrering på denne bilen, de sa at denne tiden var forbi å at det er slutt på å nedregistrere tunge kjøretøy vis ikke bilen var typegodkjent ifra fabrikken med en maxs tillat totallvekt under 3500kg.

Den bilen jeg spurte om kunne de ikke dokumentere typegodkjent som personbil eller varebil(grønneskilt) selvom bilen bare veier 2700kilo.

Etter de nye reglene er det ikke mange store amerikanske biler som kan nedregistreres til personbil førerkort:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt Off Topic, men samtidig On Topic her..

 

Jeg vurderer å få meg campingbuss.. Av typen Mercedes-benz 811/608/613 eller noe i den duren, og dem er jo reg. som liten lastebil..

En jeg har sett på (613) har disse vektene/lengdene:

 

Egenvekt 3775 kg

Totalvekt 5850 kg

Lengde 710 cm

Bredde 205 cm

 

Er det mulig og nedregistrere denne til kl. B? Eksemplet jeg nevnte, gjelder en 84-mod..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår