Krossmoen Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 (endret) Noen her som vet hvilket merke denne forsterkeren er? Fikk den med bilen når jeg kjøpte den... Står ingenting på den.. Håpte noen kjente igjen merket oppå den :) Endret Mars 3, 2009 av Krossmoen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Severin Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Tar jeg ikke helt feil stammer denne fra Biltema... Siter Citröen Xantia 1.9 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krossmoen Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Ingen som har en gammel katalog med noe info til meg (A) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Ingen som har en gammel katalog med noe info til meg (A) ? Sjekk en biltemakatalog om du har liggende, eller nettsia til biltema da.. Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Hvis det er fra biltema så hadde det helt sikkert stått Biltema på den(?) men skal ikke si noe sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Hvis det er fra biltema så hadde det helt sikkert stått Biltema på den(?) men skal ikke si noe sikkert. Mener jeg har sett en ganske lik der... Men jeg kan ha sett feil.. Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krossmoen Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Er jo ganske likt biltema å skrive navnet på alt de selger... Men fant ikke en lik en på nettsiden, men den er sikkert utgått da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Er jo ganske likt biltema å skrive navnet på alt de selger... Men fant ikke en lik en på nettsiden, men den er sikkert utgått da... Har du flere bilder? Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Biltema skriver ikke alltid navnet sitt på bilstereoprodukter ihvertfall. Jeg hadde noen høyttalere derfra helt uten merking. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Skru av bunnplata og sjekk for tekst på printkortet... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krossmoen Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Skal sjekke i morgen... Hvis det er biltema så havner den nok ikke i bilen min :) Blir kjempeglad hvis noen har noe å tilføye :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Hvis det er biltema så havner den nok ikke i bilen minDen er ikke nødvendigvis noe dårligere bare fordi den er solgt av Biltema... om du må vite hva en forsterker heter før du kan si om den er god eller dårlig, ville jeg begynt med å trene opp ører og selvtillit før jeg byttet ut forsterkeren. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krossmoen Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Har ikke prøvd den enda, men er nok ikke stor, så går heller for en større en med en gang. Har ikke sagt at biltema er dårlig, men jeg tar heller turen innom bilradiospesialisten e.l. og får noe skikkelig i stedet for biltema der de ikke vet forskjellen på ohm og watt. Grunnen til jeg ville vite hva den het var bare at jeg ville ha noen spesifikasjoner :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg