volvo140lover Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Gjør du deT? ikke jeg:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Gjør du deT? ikke jeg:D jeg skal delta på noconesleft cup`n i år.:hailvw Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 jeg skal delta på noconesleft cup`n i år.:hailvw nice:D bilder av bilen? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 nice:D bilder av bilen? ligger på teamsideways forumet. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 ligger på teamsideways forumet. du er kjiip! få di inn her! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 ]du er kjiip! få di inn her! eksosbandasjen skal legges på nytt... Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Jeg skal også kjøre No Cones Left cup. Med en bil satt opp for drifting, haha :D Blir suksess Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Jeg skal også kjøre No Cones Left cup.Med en bil satt opp for drifting, haha :D Blir suksess jeg kommer med bil som ikke er blitt testet skikkelig, så jeg tror vi stiller ganske likt der! dessuten så får vi vise hva NA trim er for noe! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 hva er den eksosbandarsen godt for??? kanskje jeg skal stille med min mazda 323?:D utenfjærer å 70 hk?:d jeg kjenner iallefall bilen:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 hva er den eksosbandarsen godt for???kanskje jeg skal stille med min mazda 323?:D utenfjærer å 70 hk?:d jeg kjenner iallefall bilen:D den bandasjen er for å få ned temperaturen i motorrommet, samt skape bedre flow på eksosen ut ifra grenrøret. har forresten byttet ut de ITB`ne som er avbildet med ett annet sett jeg har liggendes. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 jeg kommer med bil som ikke er blitt testet skikkelig, så jeg tror vi stiller ganske likt der! dessuten så får vi vise hva NA trim er for noe! Det skal bli veldig morsomt å sammenligne tidene mellom våre 2 biler. Jeg tror det kan bli veldig jevnt? Og ja.. sugemotor og små lette biler er veien å gå på en teknisk autoslalom bane :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 btw: kan du legge ut bilde av golf 1 coiloversen? di forann? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Det skal bli veldig morsomt å sammenligne tidene mellom våre 2 biler. Jeg tror det kan bli veldig jevnt?Og ja.. sugemotor og små lette biler er veien å gå på en teknisk autoslalom bane :) lite vekt og greit med respons er veien å gå! btw: kan du legge ut bilde av golf 1 coiloversen? di forann? jeg skal knipse noen bilder neste gang jeg er oppe på verkstedet. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 lite vekt og greit med respons er veien å gå! jeg skal knipse noen bilder neste gang jeg er oppe på verkstedet. gjør det:P Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg