Gå til innhold

bmw E65 7 serie med nye felger

Ranger emnet


grubbel

Anbefalte innlegg

noen som kan "do some magic"?

 

har en sølv E65 bmw 7 serie som jeg synes fortjener litt nye sommer tøfler, ikke helt bestemt meg for dimensjon, blir enten 20 eller 22, denne svelger svære felger. ønsker da photoshoppet inn TSW holsten 20/22 for å få en idé om hvordan det kan se ut.

 

 

 

her er det 19"? tror jeg

 

attachment.php?attachmentid=168791&d=1228603004

 

dette er 22"

P8021812crop.jpg

P8021828crop.jpg

P8021863crop.jpg

 

felgene jeg vurderer

holsten_sil.jpg

her i 22" eller 20" på en E60, som ser litt rart ut, burde nesten hevet bilen. på 7'er er det innenfor 1-2% rulleomkrets ca med 285 30 22 gummi bak.

 

47f1_1.JPG

 

22" på 6'er 9eca_1.JPG

Endret av jay

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kjenner meg marius, ride in style.. hehe neida, har vel hatt den litt over en uke nå, solgte boxstern og evoen, så da kunne jeg handle slede, skulle kjøpe x5 4.4, men så ble den ene jeg ville ha solgt... og tenkte føkkit :) denne har også v8.. wee, og rumpemassasje/luft.

 

kjører 5'ern som "dagligbil" nå og 7'er på fredager/helg/langtur. håper egentlig å få skifta 5'ern i noe nyere også, men får sjå, sjefen ville brått ikke gi meg ny firmabil og mumlet om finanskrise blabla...

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kjenner meg marius, ride in style.. hehe neida, har vel hatt den litt over en uke nå, solgte boxstern og evoen, så da kunne jeg handle slede, skulle kjøpe x5 4.4, men så ble den ene jeg ville ha solgt... og tenkte føkkit :) denne har også v8.. wee, og rumpemassasje/luft.

 

kjører 5'ern som "dagligbil" nå og 7'er på fredager/helg/langtur. håper egentlig å få skifta 5'ern i noe nyere også, men får sjå, sjefen ville brått ikke gi meg ny firmabil og mumlet om finanskrise blabla...

 

Er det deg ja... fra IRC! haha....best du har slutta med det da :D Jeg er keen på en sån bil selv. Men jeg tror ikke barnevogna går inn i den :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår