xcc11 Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Jeg tenkte å bytte ut de "gummiputene" som ligger oppå fjærene på bilen min neste gang jeg skal skifte dekk. Jeg tror jeg har originale på nå, men etter at jeg monterte senkefjærer ser bilen lavere ut bak enn foran. Det jeg egentlig lurte på er om jeg har nødt til å ta en sånn 4-hjulskontroll for å få stilt inn spissing osv. når jeg bytter desse putene? De kan jo variere med 2cm fram tykkeste til tynneste så jeg er veldig usikker..noen som vet eller har erfaring med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge335 Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Nei, ikkje som eg har hørt vertfal. Dei putene har ingenting med spissing å gjera. Er ikkje sikker på om det går an å justere noko anna på desse bilane. Siter 1998 Mercedes C230 Kompresssor 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkal Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 sikker på at det ikke er topp foringane forran du mener? under pansret over dempern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Er nok gummiputene oppå fjærene han mener. Jeg hadde ikke giddi å tatt 4-hjulskontroll etter skifte av dem, men enhver høydeforandring endrer hjulvinkler. Er spissing, camber og caster som er justerbar på din. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg