Polardego Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Angående det du sier der Håkon.. Kan du bekrefte/avkrefte at vmaxx og TA er omtrent samme shiten? Jeg sammenligna med en kompis sitt vmaxx, og det så fysisk HELT likt ut utenfom fargene på fjørene. Vel, de er iallefall veldig like og jeg har hørt fra uoffisiell kilder at det er det samme. Kalles også JOM, Hiltrac og noen andre merker også. Fargene på fjærene er jo ikke vansklig å bytte, TA har både røde og hvite fjærer blant annet. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Så at du mest sannsynlig er blitt flådd gjør KW til et bedre sett? Forskjellen er at jeg vet hvilke komponenter som blir brukt på begge settene og der er det veldig mye likt. Nå har ikke jeg noen interesse av og selge noen senkesett av noe spesifikt merke så jeg trenger ikke pynte på ting, men kan si det som jeg mener: FK var noe myk rusten dritt som ikke tålte vanlig bruk en gang. Det er hva jeg vet om FK. KW ble kjøpt inn på grunn av godt rykte og varme anbefalinger. Koster mer enn FK, men det er vel som med alt annet: man får det man betaler for. FK var billig, det var det ingen tvil om. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Nå har ikke jeg noen interesse av og selge noen senkesett av noe spesifikt merke så jeg trenger ikke pynte på ting, men kan si det som jeg mener: FK var noe myk rusten dritt som ikke tålte vanlig bruk en gang. Det er hva jeg vet om FK. KW ble kjøpt inn på grunn av godt rykte og varme anbefalinger. Koster mer enn FK, men det er vel som med alt annet: man får det man betaler for. FK var billig, det var det ingen tvil om. Det var vel FK AK-series du hadde? Kosta deg ca. 3500,- eller no? Var gule ikke sant? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Vel, de er iallefall veldig like og jeg har hørt fra uoffisiell kilder at det er det samme. Kalles også JOM, Hiltrac og noen andre merker også. Fargene på fjærene er jo ikke vansklig å bytte, TA har både røde og hvite fjærer blant annet. Takker, som jeg trodde :) Er det jeg også har hørt. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Det var vel FK AK-series du hadde? Kosta deg ca. 3500,- eller no? Var gule ikke sant? Etter hva jeg kunne se når vi reiv det av med stor iver så var det blått og rust-farga. Det var ikke de billigste til FK nei.. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane09 Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 (endret) Jeg har justerbart KW Inox-Line Variant 2 på bilen min.Rustfritt. Høydejusterbart og uavhengig justerbart dempertrykk. Bilen sitter som f.. i svingene og er ikke så hard at jeg må bruke nyrebelte på meg når jeg kjører. Dagens pris er kr 13698,- Kjøp hos Norsk Bildelsenter. http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=14965&ASP=5582892&Type=Audi&Model=A4&Year=2009&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=5582892[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A4[O]amp;Year=2009[O]amp;Varegruppe=0358 Sjekk test: http://www.kw-suspension.co.uk/salt-spray-test.htm Endret Mai 26, 2009 av Fastlane09 Siter Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2 Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 jeg har supersport. (justerbart) senker nok og er passe stivt. har ikke hatt det så lenge men er til nå fornøyd hvertfall. kosta ca 5000:) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Veldig fornøyd med mitt vmaxx justerbart til min Audi A4 TQ. :) Stivt, og senker mye. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Jeg har akkurat kjøpt meg Fk Highsport....fikk feil dempere så har bare fått på de foran. Ikke spesielt stivt men helt ok kombinasjon. Kvaliteten over lengre tid gjenstår å se da.... Etter hva jeg kunne se når vi reiv det av med stor iver så var det blått og rust-farga. Det var ikke de billigste til FK nei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Bilstein PSS9: - Fjører/Fjører&Dempere/Justerbart?: Høyde-, og stivhetjusterbart. - Hva heter senkesettet?: Bilstein PSS9 - Hvor mye senker det?: Tüv sier 20-50, men lar vel seg slippe ned 100 hvertfall uten problemer. - Ble kjøpt fra?: Usa, husker ikke butikken. - Ca. pris?: Også usikker, men i følge FMS: ca 20 000,- - Fornøyd?: Utrolig fornøyd, dette er definitivt det beste understellet jeg har prøvd - hvertfall på A4. På banekjøring føler man kanskje at det kommer litt til kort, men ellers er det som sagt overlegent det meste annet jeg har prøvd. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 Noen som kan anbefale et sted hvor de selger bilstein senkesett til audi a4 1,8TQ b6 01mod Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 Noen som kan anbefale et sted hvor de selger bilstein senkesett til audi a4 1,8TQ b6 01mod hør med Tom Are Andresen eller Håkon Sandberg inne på vacn forumet ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 hør med Tom Are Andresen eller Håkon Sandberg inne på vacn forumet ;) Jeg har ikke Bilstein, kun TA, Supersport, FK og Spax. :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s1ffern Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 FK Silverline X: - Justerbart/hardhet/stivhet - Lar seg slippe ned til 120mm ca? - Ble kjøpt fra?: Effektlakk i Trondheim - Ca. pris: 11 750 Nytt. - Fornøyd?: Fungerer greit.. minuset er etter ei stund så satt senkeskåla seg fast =( "noen som vet kor man kjøpe en ny? pm meg iallefall=)" ellers jevlig stift å sitt godt på veien Siter AUDI A4TQ 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 noen som har erfaring med JOM coilovers? hvordan er stivheten på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg