Polardego Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Ok da, skal være ærlig. Kjøpte av Håkon et FK AK som ikke senket nok, men var stivt nok da. Betalte 3800. Nå kjører jeg på et VMAXXX som er alt for mykt, men senker sykt mye. Begge var justerbare. I signaturen min så vil dere finne bilder av både FK AK (1.6'en) og vmaxx (1.8T) Hva med å gå opp et hakk til feks FK Highsport, er jo en grei pris på de og et bra sett... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 hmm hadde en G2 den hadde jeg supersport 60/40 stiv å knall å kjøre. på A4 får jeg nå TA tecnigs ..justerbart...sitter KW senkefjører med korte dempere på den..stiv men ikke lav nok :P Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 For å redegjøre for et par ting: denne tråden var tenkt å gjelde kun A4, men det er og nærliggende å anse produktkvaliteten fra leverandørene til en bilmodell tilsvarer andre modeller. Men, greit at dette ikke sporer helt av. Ellers vil jeg bare da si at Håkon som selger FK deler da er Polardego. Jeg er personlig av den oppfatningen av at han stiller ofte med svært konkurransedyktige priser og service, og at det er sunt for privatmarkedet som de senere årene har hatt en markant økning i "garasjesalgsleverandører". Føler uansett det bør nevnes her inne så forumbrukerene ikke føler de står ovenfor en skjult agenda, og at man trår litt varsomt i forhold til hvordan man formulerer seg i anbefalinger osv. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 For å redegjøre for et par ting: denne tråden var tenkt å gjelde kun A4, men det er og nærliggende å anse produktkvaliteten fra leverandørene til en bilmodell tilsvarer andre modeller. Men, greit at dette ikke sporer helt av. Ellers vil jeg bare da si at Håkon som selger FK deler da er Polardego. Jeg er personlig av den oppfatningen av at han stiller ofte med svært konkurransedyktige priser og service, og at det er sunt for privatmarkedet som de senere årene har hatt en markant økning i "garasjesalgsleverandører". Føler uansett det bør nevnes her inne så forumbrukerene ikke føler de står ovenfor en skjult agenda, og at man trår litt varsomt i forhold til hvordan man formulerer seg i anbefalinger osv. Vel, nå kan jeg ikke se at jeg har nevnt med et eneste ord jeg at selger dette idenne tråden og det har gått meg hus forbi at dette kun gjelder A4. Ei har jeg heller gitt uttrykk for at jeg er Håkon som det ble skrevet i tråden her tidligere. Jeg mente bare å legge ut mine erfaringer med senkesett på de bilene jeg har og har hatt. Men kan jo selvfølgelig slette dette. Denne "garasjesalgsleverandøren" er pr. idag størst på FK i Norge bare sånn at du noterer det bak øret... Vet ikke helt hva agendaen med å skrive akkurat dette er men det får du stå for sjøl. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Tråden ligger jo på A4 underforumet, så burde være ganske naturlig at dette er tenkt for A4 eiere (ettersom det er bare de som har skrevet her også). Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Burde ha vært laget en tråd som gjaldt alle bilmerker, så får folk dele sine erfaringer. Denne kan jo være et bra utspring om den kan flyttes. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Jeg kjørte på TA justerbart på gamlebilen min. Det senket mer enn nok, og var helt ok å kjøre på. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Jeg kjørte på TA justerbart på gamlebilen min. Det senket mer enn nok, og var helt ok å kjøre på. aaa det hørtes jo Gull ut :D skal ut å sette på mitt TA justerbart nu :D:D Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Ja, mange whiner som at TA og vmaxx-settene er for myke, men til mitt bruk var TA helt konge. Var hvertfall akkurat passe stivt for meg, og settet senka jo fra 20mm-120mm. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 da har jeg kjørt med TA justerbart i 1 dag å testa..synes den funker Gull på A4 :D kan sikkert legge ut bilde hvordan den blei Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Har byttet fra FK coilovere (silverline? eller hva de heter...) til KW coilovere på A4'en og er strålende fornøyd. KW er mye stivere, og med tanke på at FK coiloverene er rustet i filler, og at platen fjæra står oppå på ene demperen bak har knekt, så håper jeg KW (variant 1) blir en bedre opplevelse. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Har byttet fra FK coilovere (silverline? eller hva de heter...) til KW coilovere på A4'en og er strålende fornøyd. KW er mye stivere, og med tanke på at FK coiloverene er rustet i filler, og at platen fjæra står oppå på ene demperen bak har knekt, så håper jeg KW (variant 1) blir en bedre opplevelse. Silverline er rustfritt så at det ruster i filler kan jeg ikke forestille meg. Uansett, har prøvd både KW versj 1, FK Highsport og H/R monotube å kan ikke si at jeg merker stor forskjell.. Men hva vet jeg... :win Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Silverline er rustfritt så at det ruster i filler kan jeg ikke forestille meg. Uansett, har prøvd både KW versj 1, FK Highsport og H/R monotube å kan ikke si at jeg merker stor forskjell.. Men hva vet jeg... :win Highsport var det, ikke silverline. Vet ikke om det skal være rustfritt - men det er det i tilfelle IKKE :) Satt på jobb så fikk ikke sjekka før nå. Rett skal være rett! At KW er stivere er lett og kjenne. Men FK har vært på bilen i ca 2år, mens KW er helt nytt + en god del dyrere, så sammenligningen blir kanskje ikke helt rettferdig. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Highsport var det, ikke silverline. Vet ikke om det skal være rustfritt - men det er det i tilfelle IKKE :) Satt på jobb så fikk ikke sjekka før nå. Rett skal være rett! At KW er stivere er lett og kjenne. Men FK har vært på bilen i ca 2år, mens KW er helt nytt + en god del dyrere, så sammenligningen blir kanskje ikke helt rettferdig. Så at du mest sannsynlig er blitt flådd gjør KW til et bedre sett? Forskjellen er at jeg vet hvilke komponenter som blir brukt på begge settene og der er det veldig mye likt. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Angående det du sier der Håkon.. Kan du bekrefte/avkrefte at vmaxx og TA er omtrent samme shiten? Jeg sammenligna med en kompis sitt vmaxx, og det så fysisk HELT likt ut utenfom fargene på fjørene. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg