Wildzor Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Ja, lurte på om det er noe forskjell her? Trenger den biten med katalysator til min bil som er 2,3 og det ligger en delebil på nettet som er 2,0 så lurte på om den passa over på min? Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Se her: http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_system_list.php?query_nr=6&make=Audi&model=100&body=saloon&cartype=&fuel=B&year=1992 Ser ut som 2.0 16v og 2.3 literen er lik fra kat og bakover. Vanlig 2.0 ser ikke ut til å passe helt.. /hit Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan|Audi Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 (endret) OT: |Hitman: Er ikke sikker på C4 i farten, men på den eldre modellen 100 CS Quattro 1986 mod er ikke eksosen på disse bildene identiske med eksosen på gitt bil. Den var i hvertfall ikke lik på min fars. Endret April 5, 2009 av Johan|Audi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg