|plumbo Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 (endret) Kjøpte denne polon for et par uker siden . den hadde da fått seg en smell på venstre fram skjerm som har dunka litt borti panseret og tatt fangern . den var heller ikke eu godkjent ,og skulle vært det i januar . før jeg levere bilen fra meg er års avgift betalt , eu godkjent i 2 år til , bilen er ny lakkert ( du bestemer farge , da en pearl , metalikk eller tett farge . ) , den får bad boy look , emblem fri grill , og en custom front fanger føler med hvis ønskelig ( denne setter du i stand selv ) . den har : 1.6l rulla 238 000 ( ja det er et stykke men 1.6 l er mere holdbar en 1.4 og dette er kun vært brukt til lang pendler bil de siste 100 000 ( norge sverige ) sports stoler ( 3 små hull i fører stolen ) el vinduer servo abs 5 dører henger feste ( kan fjernes hvis ønskelig ) varme seter får et sett med 15" azev sommer hjul med dårlige dekk deler som byttes : høyre ende ledd abs sensor høyre side hjul lager bak begge sider Bremser og abs krans bak bremse rør bak , begge 2 olje skift både på motor og gir kasse ny fram skjerm v side ny hoved lykt nye blinkers både på fram skjermer og siden av hoved lyktene + noen små ting her og der 35000 er prisen på denne børsa . bilen står i bærum og blir bygget der . kontakt meg på pm hvis denne er intresang ! tlf 41086339 ( ring etter kl 16.00 og ikke etter 23.00 ) Denne fangern fixer du selv hvis du vil ha den . Endret April 6, 2009 av |plumbo Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|plumbo Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Bump har lagt til noen bilder og har endret litt på ting som er bytta ( lagt til bak bremser ) Siter Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine expressHonda del sol 1993 modToyota corolla e10Toyota corolla ae92 2dørs cupeSubaru Forester 98mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg