175GD Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Jeg er nå klar til å bestille ny Octavia Stv Elegance 2.0TDI DSG "Med alt". Men jeg sliter litt med å velge farge. Valget står mellom Storm Blue Metallic og Highland Green Metallic. Har sett noen få bilder av Octavia i Storm Blue Metallic, men har ennå til gode å se en Octavia i Highland Green Metallic. De få bildene jeg har sett av den blå synes de tonede rutene å være grønne, stemmer dette? Og hvis det bare leveres grønntonede ruter, så antar jeg at dette passer best til Highland Green Metallic? Noen som har synspunkter? Forresten et trivelig forum dere har her, ramlet bare innom tilfeldigvis. Siter Kjør grønt, la bilen levere mest mulig CO2 til plantene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Koselig forum dette ja :D Jeg kjenner ikke til noe av disse fargene, har du noen bilder? (Må lastes opp på separat nettsted som f.eks photobucket og linkes hit) Det som også er viktig, er at fargen ikke påvirker negativt når du skal selge bilen igjen, så det bør være en farge som ikke stikker seg så mye ut. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psykopelle Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 (endret) Jeg er nå klar til å bestille ny Octavia Stv Elegance 2.0TDI DSG "Med alt". Men jeg sliter litt med å velge farge. Valget står mellom Storm Blue Metallic og Highland Green Metallic. Har sett noen få bilder av Octavia i Storm Blue Metallic, men har ennå til gode å se en Octavia i Highland Green Metallic. De få bildene jeg har sett av den blå synes de tonede rutene å være grønne, stemmer dette? Og hvis det bare leveres grønntonede ruter, så antar jeg at dette passer best til Highland Green Metallic? Noen som har synspunkter?Forresten et trivelig forum dere har her, ramlet bare innom tilfeldigvis. Hei. Jeg har storm blå metallic. Finner endel bilder av bilen min på denne linken. http://www.bilforumet.no/octavia/215937-psykopelles-garasje.html Selv om du jo har sett endel bilder av den fargen allerede..... Har sunset på min (tonede ruter) men har aldri tenkt på at det er noen grønnfarge i dem. Lykke til med bilhandelen. Tror du blir fornøyd med Octavian. :-) Endret Mars 1, 2009 av Psykopelle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Hei og velkommen ;) Jeg sliter litt med å få satt sammen en Elegance med Highland Green Metallic!? Gjorde et kjappt googlesøk, men fant kun denne fargen til BMW X5... likte den ikke så godt. Da hade jeg heller gått for Storm Blue. Hva med Rød da? Den Corrida red er dødsstilig! /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 gå for enten storm blue ell graphite grey du Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 gå for den blå...... vi har en scout i tromsø som er grønn. gå for den blå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psykopelle Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Highland Green Metallic, har visst forsvunnet sammen med faceliften, til fordel for arctic green met. som er den grønnfargen som er på alle "reklamene" nå for tiden. Er nok bare lagerbiler med gamle fronten du får med Highland Green Metallic nå. Om det er noen igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 ganske uvanlige farger,Flamenco red tar seg faktisk veldig godt ut live. lykke til med valg,ville valgt blå av dine valg. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 helt enig at den røde faktisk tar seg utrolig godt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 rød er kult!!! kult med noe ikke alle har!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
175GD Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Hei og velkommen ;) Jeg sliter litt med å få satt sammen en Elegance med Highland Green Metallic!? Gjorde et kjappt googlesøk, men fant kun denne fargen til BMW X5... likte den ikke så godt. Da hade jeg heller gått for Storm Blue. Hva med Rød da? Den Corrida red er dødsstilig! /M Elegance med Highland Green Metallic er tilsynelatende mulig å velge på bilkonfiguratoren til dinbilpartner.no. Men dette er biler fra det svenske markedet. Har hørt at denne grønnfargen ikke er noe særlig. Siter Kjør grønt, la bilen levere mest mulig CO2 til plantene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 rød er kult!!! kult med noe ikke alle har!! Ja virkelig. Bare se på SEAT`s sine gamle farger (Leon/Ibiza 1999-2004) Slimegrønn, gul og rød... eller Focus ST oransje. Ikke bare superbiler som kler godt i spreke farger ;) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Elegance med Highland Green Metallic er tilsynelatende mulig å velge på bilkonfiguratoren til dinbilpartner.no. Men dette er biler fra det svenske markedet. Har hørt at denne grønnfargen ikke er noe særlig. Ok, det forklarer litt hvorfor jeg ikke fikk det til på møllerbil`s sine sider :) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psykopelle Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Tror du bør ta kontakt med dinbilpartner og be dem sjekke opp det fargevalget. På "bygg din bil" på skoda sine sider i Sverige er heller ikke highland green mulig å velge lenger. Og bilene fra dinbilpartner selges jo gjennom svensk forhandler. Har selv kjøp bil gjennom dinbilpartner, og er veldig fornøyd med dem, men de klarer ikke alltid å holde sidene sine oppdatert med tilvalg og (i dette tilfelle)farger ved endringer fra fabrikk. Gjorde dem selv oppmerksom på feil da jeg kjøpte gjennom dem i fjor. Om kronekursene holder seg som den er nå, så er det ett kupp å kjøpe i Sverige! :-) Spørs bare hvor lang tid det går før svenskene må sette opp prisene litt på bilene om svenskekrona fortsetter å være så lav. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,8eQUATTRO Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Jeg er nå klar til å bestille ny Octavia Stv Elegance 2.0TDI DSG "Med alt". Men jeg sliter litt med å velge farge. Valget står mellom Storm Blue Metallic og Highland Green Metallic. Har sett noen få bilder av Octavia i Storm Blue Metallic, men har ennå til gode å se en Octavia i Highland Green Metallic. De få bildene jeg har sett av den blå synes de tonede rutene å være grønne, stemmer dette? Og hvis det bare leveres grønntonede ruter, så antar jeg at dette passer best til Highland Green Metallic? Noen som har synspunkter?Forresten et trivelig forum dere har her, ramlet bare innom tilfeldigvis. Hva må du gi for denne bilen? Vurderer en selv...men det blir vel en brukt en da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg