Mikal B Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Heisann:) Hvordan er regelverket m.t.p årsavgift (og andre avgifter) på en bil uten skilter?Hva må jeg betale og hva trenger jeg ikke betale? Er helt grønn på det greiene der, så takker for alle svar! MVH: Mikky'en;) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Heisann:) Hvordan er regelverket m.t.p årsavgift (og andre avgifter) på en bil uten skilter?Hva må jeg betale og hva trenger jeg ikke betale? Er helt grønn på det greiene der' date=' så takker for alle svar! MVH: Mikky'en;)[/quote'] Hvis bilen ble avregistrert før 1.januar så trenger du ikke betale før du evt. skal påskilte igjen. Hadde du skilt etter 1.januar må den betales innen 20ende mars om bilen ikke vrakes før dette tidspunket. Hvis du har kjøpt bilen uten skilter så må det betales omregistrering før du får skilter på bilen. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Takker;) Skiltene ble levert inn og makulert mandag for en uke siden. Så da blir det til å betale full årsavgift + eventuelle andre avgifter? Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Du betaler full årsavg. ja, så får du refundert halvparten etter ei stund. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 ok:) Takk;) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Du betaler full årsavg. ja, så får du refundert halvparten etter ei stund. Det får man slettes ikke, uten å vrake kjerra. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Dersom bilen har skilter pr. 1. januar: Avskiltes bilen må man betale full avgift og får ikke refundert fem flate øre, uansett om bilen står uten skilter resten av året. Skrotes bilen (leveres) før 20. mars bortfaller hele årsavgiften. Skrotes bilen mellom 20. mars og 1. juli må man betale hele avgiften innen 20. mars, men får refundert halvparten etter 1. juli. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg