VilleW Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Hvis alle kunne passet på seg selv, hadde det gått mye glattere. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 når admin kommer med slike kommentarer! Opprinnelig skrevet av Margido Nå vet jeg ikke helt hvor Røyken er, men du må jo iallfall ha røyka noe helt sprøtt siden du kommer med noe sånt. haha, hvorfor er han admin? Vel, selv om jeg er moderator har jeg lov å si min mening. Dog kan jeg være enig at jeg var litt for krass i innlegget mitt, så jeg fjerna det. Trolling på et forum er aldri populært, noe du også burde vite. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Vel, selv om jeg er moderator har jeg lov å si min mening. Dog kan jeg være enig at jeg var litt for krass i innlegget mitt, så jeg fjerna det. Trolling på et forum er aldri populært, noe du også burde vite. du fjærna det fordi du er redd for å miste din stillig her på forumet!;) Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 du fjærna det fordi du er redd for å miste adminretighentene dine! du fjærna det fordi du er redd for å miste din stillig her på forumet!;) Tror nok ikke Margido mister noe ved å svare deg. Tror heller du bør tenke over hva du skriver og hvordan du oppfører deg på forumet, du har fått advarsler før. ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Tror nok ikke Margido mister noe ved å svare deg.Tror heller du bør tenke over hva du skriver og hvordan du oppfører deg på forumet, du har fått advarsler før. ;) ja, 3-4 stk:D ^^ Men er ganske mange som klager på dere? hva tror dere er grunnen til det? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Hvis volvo140lover har noe på hjertet kan du sende en PM til meg, så tar vi det derfra. :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Hvis volvo140lover har noe på hjertet kan du sende en PM til meg, så tar vi det derfra. :) PM sendt! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 ja, 3-4 stk:D ^^ Men er ganske mange som klager på dere? hva tror dere er grunnen til det? Og du lærte ikke etter de første advarselene du fikk! Vi har jo slettet endel tulletråder etc og de som har startet eller svart i de blir jo sure.Men etter litt forklaring så innser de som oftest at det var det beste. Vi gjør feil vi og men prøver etter beste evne til å rette de opp igjen. Men, er du ikke endel av løsningen for et bedre forum.Så er du endel av problemet. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Det som ihvertfall er viktig er at folk sier ifra dersom de blir utsatt for personangrep, eller på annen måte føler seg støtt. Bruk "rapporter"-knappen, eller send en av oss en PM. vet at jeg sikkert skulle ha brukt 10 sek ekstra på å lete men hvor er rapporterings knappen? Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Det fare-skiltet som er under 240'n din :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 det er visst øynene en først blir blind på ;) Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg