Titus89 Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Nokken som kan fortelle meg kor eg kan få tak i Verkstedbok til Audien? Haynes eller nokke? gjerne på norsk(overlever engelsk)! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilboken Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Haynes har ikkelaget noen manual til bilen din ennå, men slik det ser ut nå så vurderer de å gjøre det, men har ennå ikke fått ut fingeren. Siter Ståle http://www.bilboken.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Om du bare trenger for motoren så dekker Audi 100/A6 Haynes manualen jobben. Mye er likt ellers og på 100 og 80. Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titus89 Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Takk for svar ;) får heller vurdere å få tak i den for Audi 100/A6 da! Men noen som heilt kjapt kan fortelle meg hovedforskjellen mellom audi 100 og 80? For liksom å gi meg eit clue om kor "brukbar" den manualen blir for 80'en? :) Thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 De grove detaljene er like, slik som noen deler av opphenget, hele motoren (2.0E) og seter og tilsvarende. Det som ikke er likt er undersiden og fastmontering av opphenget forran og bak (dette er enkelt på 80, trenger ikke bok for dette) og store deler av interiøret. Men du skjønner hvordan alt sitter sammen på alle deler utenom motoren, 80'n er en fin og enkel bil å skru på. Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titus89 Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Ja, den er ikkje så vanskeleg å skru på, einaste minuset er at det er brukt så helv*** mange forskjellige skruer! Men takk for svar;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg