Todde Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 En kollega av meg har kjørt i hjel kompressoren i sin 97mod 230 kompressor, og eg prøver å finne ett rimeligere alternativ enn å kjøpe en ny original kompressor. Har leitet litt på nettet etter brukte, og etter andre leverandører. (d gjør jo ingenting om vi kan øke effekten når den allikevel må byttes :) Men letingen har foreløpig gitt lite resultat. Ny kompressor fra mercedes koster ca. 30000, så d burde være gode muligheter til å finne ett bedre alternativ.. Håper noen her kan hjelpe med kor vi kan finne noe av interesse.. eller noen som veit om en dele-/skadebil av denne typen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge335 Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Kva me å overhale den som er øydelagt? det koster ikkje så mykje som ny vertfall :P eller så kan ein jo alltids bygge om til turbo ;) Siter 1998 Mercedes C230 Kompresssor 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarkusAJ Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Eller om du skal ha det gøy så leverer fortsatt Kleemann kompressor til den motoren, om jeg ikke husker feil. Men billig blir det nok ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg