kvilvang Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 (endret) 2000 mod Opel Astra selges. knallgo bil som jeg er kjempefornøyd med, men selger den pga pengemangel.. Bila har en flott sølv-metalic farge, som skinner herlig i sola. innvendig er den sort, som jo er penest og mest praktisk med tanke på renhold. hadde storservice på den på august i 07, der bla reg-reim, pollenfilter, bremsevæske og pollenfilter ble byttet.. har selvfølgelig byttet olje/filter på den etter den tid.. Jeg har byttet ut bakpotta, sånn for syns skyld, men har også effektanlegg fram til katalysator liggende som kan følge med bila om ønskelig. så ser dere på bildene at jeg har slengt på noen øyelokk og en sort grill, også det for å få den til å bli litt kulere. har også senkesett (fjører/dempere) som senker ca 40mm liggende som kan følge med.. Har også montert panserløftere, noe jeg synes alle biler skulle blitt levert orginalt med. Endret Mars 30, 2009 av kvilvang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvilvang Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 (endret) glemte å nevne at det står i en "sprek" 1,4l 16v motor i den som har gått 138000km. Selv med en beskjeden 1,4 så er bila veldi god å kjøre, og den har jo ett forbruk som veldig få andre biler kan matche. målte den på 0,52l/mil på langkjøring med 2 voksne og litt bagasje her en dag.. Og jeg bor i Orkdal i Sør-Trøndelag hvis dere skulle lure=) lurer dere på noe eller vil komme å prøvekjøre, er det bare å ringe/sms til 92251782 eller send en mail til ull_sokk@hotmail.com Endret Mars 1, 2009 av kvilvang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvilvang Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Prisen satt ned til 60000,- ferdig prutet.. fortsatt ingen som er interessert?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvilvang Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 NÅ NEDSATT TIL 55000,- Seles grunnet overgang til quattro!!!1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg