Phantom Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Hei Er det noen som vet om det eksisterer noen klubb dedikert nye Minier i Norge ? Norsk Mini Cooper klubb virker som den har mest (om ikke kun?) fokus på de eldre modellene, men kanskje jeg tar feil ? Noen som vet noe ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Vi burde starte en:) Jeg prøvde en gang, men det var dårlig med aktivitet der. Norskminiforum.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Virker jo som det er nok Minier i dette land til å få igang noe. Hadde jo vært greit å hatt en nettside, noen stickers og mulighet for å ha eventuelle treff og slikt. Hvis interessen er der så er jeg gjerne med å starte opp noe. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Jeg er hvertfall helt klart med. Kommer jo bare flere og flere minier på veien:) De har jo klart å starte en i Svergie som virker ganske allright http://www.miniclub.se/ Hadde vært kult å fått til treff, samt kanskje bmw vil gi oss litt rabatter på deler når vi har en klubb å referere til, som de gjør med f.eks BMW:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Dette er absolutt noe jeg er med på.... Prøvde å melde meg inn i Norsk Mini Cooper Klubb, men ble ikke så godt mottatt :op: Burde klare å få liv i forumet ditt Ingrid :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MCS HARTGE Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Hiver meg på jeg også! God Idè! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 hørres ut som en idè, greit og fått et treff med oss mini eiere:) Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 Får plukke denne litt opp igjen. Er veldig gira på en klubb og stiller meg gjerne til disposisjon når det gjelder å snekkre sammen info og slik, men hadde vært kjekt å hatt noen med grei webdesignkompetanse. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg