Gou Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 har interalloy senkesett nå på poloen (40mm).. det er jo ikke tvil om at dette er for høyt ! kunne trengt litt hjelp til valg av fjør bytte.. gode 60mm fjører vil jeg ha.. eibach er vel bra ? kan noen gi meg sider til forhandlere i norge ? hadde sotte utrolig stor pris på dette ! (tar gjerne i mot tips til andre merker).. kommer det ikke noen forslag så blir det interalloy igjen.. heilt kurant sett det.. på forhånd takk Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Alle skryter jo av Koni,men jeg tror det blir Eibach på meg pga får god pris på de her i Larvik.....men si ifra hvis du hører noe "vondt" om Eibach. Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Originally posted by Gou har interalloy senkesett nå på poloen (40mm).. det er jo ikke tvil om at dette er for høyt ! kunne trengt litt hjelp til valg av fjør bytte.. gode 60mm fjører vil jeg ha.. eibach er vel bra ? kan noen gi meg sider til forhandlere i norge ? hadde sotte utrolig stor pris på dette ! (tar gjerne i mot tips til andre merker).. kommer det ikke noen forslag så blir det interalloy igjen.. heilt kurant sett det.. på forhånd takk "gode 60mm fjører vil jeg ha.. eibach er vel bra ? " Eibach senker ikke mer en 35 mm mener jeg å huske ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Originally posted by Sonick "gode 60mm fjører vil jeg ha.. eibach er vel bra ? " Eibach senker ikke mer en 35 mm mener jeg å huske ... stemme det ja.. hadde glømt ut det.. noen gode 60 fjører ? Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Originally posted by PoloDude Alle skryter jo av Koni,men jeg tror det blir Eibach på meg pga får god pris på de her i Larvik.....men si ifra hvis du hører noe "vondt" om Eibach. visste kje koni leverte fjører.. hmm.. jaja.. har koni dempere å interalloy senk nu.. ikkje gjør samme feil så meg å kun senk 40mm.. det e altfor høyt Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 stemmer at 40 er for høyt:) gjort samme feilen:o har noen sett hvordan det blir med 50mm?? tror 60 blir litt i laveste laget for meg Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Originally posted by even_e84 tror 60 blir litt i laveste laget for meg Neida ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 http://www.autospar.no/znet_suspension_FKAK19.htm http://www.autospar.no/znet_suspension_VW60082.htm Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Originally posted by Kid-A Neida ;) Listen to da kid ;) 60mm passer bra med 17" eller.no slikt.... og under det er det kun gewinde som duger.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Originally posted by even_e84 stemmer at 40 er for høyt:) gjort samme feilen:o har noen sett hvordan det blir med 50mm?? tror 60 blir litt i laveste laget for meg 60mm går også fint.. blir 60 fjører pluss 15 senkeskåler framme ("75mm") å 60mm bak.. det blir passeligt !! Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Originally posted by Gou 60mm går også fint.. blir 60 fjører pluss 15 senkeskåler framme ("75mm") å 60mm bak.. det blir passeligt !! ja, stemmer nok det, men gidder nok ikke å bytte, tror jeg skal selge bilen til sommeren uansett:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 BOSH senke sett ;) så kan du senke så mye du vil. :cool: Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 KW & HR fungere utmerket, sats på ein av dei =o) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 bilstein har jo bra sett. vet ikke om det er bare dempere de selger. Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 KW.......:D Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg