DantheMan Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Hallo. Eg har spregt min b230fk motor etter ett halvt år med 1,2 i ladetrykk på med t3 turbo. noen som har en gøy motor?smidd innmat lurt? 3 stemmpellet slår i pluggen,dette skjedde da eg ruste bilen litt etter eksosbytte:P er det pga ladetrykk,for høyt turtall etter chip? eller blanding. blanding skulle vell gjort til at stempell smelter,kan jo vere oljekutt?noen som har gjort noe lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Kan ha vært noe med blandinga. Tendings bank,,, Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivilpolitiet Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 har ny motor til deg om du er interessert.. b230ft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DantheMan Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 ja bare kom med en pris du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg