Gå til innhold

Hvilke pærer i grøftelys 09 Touran

Ranger emnet


BMW324TDa

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Litt ny på denne seksjonenen her. Har byttet firmabil fra 06 Nissan Priamstar til 09 VW Touran Exclusice DSG 1.9TDi varebil og er forsåvidt strålende fornøyd med det.

 

Det eg lurer på er hvilke pærer det er i grøftelysene på disse. Har en nabo som kjører med xenonlook pærer fra Dybvik Trading i grøftelysene på sin A4 og det er jo noe mer harmonerende med xenonlysene i hovedlysene, pluss det er hakket finere enn "telys"fargen. Men hva er betegnelsen på disse? H11? Prøvde meg på Google, men tålmodoghetene tok slutt før resultane kom. Hehe.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
Hei.

 

 

Det eg lurer på er hvilke pærer det er i grøftelysene på disse. Har en nabo som kjører med xenonlook pærer fra Dybvik Trading i grøftelysene på sin A4 og det er jo noe mer harmonerende med xenonlysene i hovedlysene, pluss det er hakket finere enn "telys"fargen. Men hva er betegnelsen på disse? H11? Prøvde meg på Google, men tålmodoghetene tok slutt før resultane kom. Hehe.

 

Jeg ønsker å gjøre det samme. Er det noen i Oslo-området som vil gjøre dette for meg ! (Mot betaling, selvsagt)Må kunne skaffe aktuelle pærer og montere disse.

Har nemlig en midlertidig skade som gjøre det nesten umulig for meg å styre fingrene mine riktig ! :-)

Gjelder en Touran '06 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Det er H11, Jeg har faktisk ett par sett med 6000k H11 Xenon kit liggende. Ta tak i plasten rundt tåkelyset og dra til HARDT, da løsner den. Selve lampa sitter med 3x 10mm som du må ha pipe med forlenger/trekker med bit til.

Og du som ville ha hjelp til montering så er det bare å komme til tønsberg så tar jeg det

The Ultimate Driving Machine!

730d - rolling on twentytwo's

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår