BMW324TDa Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Hei. Litt ny på denne seksjonenen her. Har byttet firmabil fra 06 Nissan Priamstar til 09 VW Touran Exclusice DSG 1.9TDi varebil og er forsåvidt strålende fornøyd med det. Det eg lurer på er hvilke pærer det er i grøftelysene på disse. Har en nabo som kjører med xenonlook pærer fra Dybvik Trading i grøftelysene på sin A4 og det er jo noe mer harmonerende med xenonlysene i hovedlysene, pluss det er hakket finere enn "telys"fargen. Men hva er betegnelsen på disse? H11? Prøvde meg på Google, men tålmodoghetene tok slutt før resultane kom. Hehe. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evgyrt Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Hvordan får du skifta pære i venstre grøftlys sett forfra? kommer ikke til verken ovenfra eller fra under siden. 1,9 tdi 04. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO1368 Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Hei. Det eg lurer på er hvilke pærer det er i grøftelysene på disse. Har en nabo som kjører med xenonlook pærer fra Dybvik Trading i grøftelysene på sin A4 og det er jo noe mer harmonerende med xenonlysene i hovedlysene, pluss det er hakket finere enn "telys"fargen. Men hva er betegnelsen på disse? H11? Prøvde meg på Google, men tålmodoghetene tok slutt før resultane kom. Hehe. Jeg ønsker å gjøre det samme. Er det noen i Oslo-området som vil gjøre dette for meg ! (Mot betaling, selvsagt)Må kunne skaffe aktuelle pærer og montere disse. Har nemlig en midlertidig skade som gjøre det nesten umulig for meg å styre fingrene mine riktig ! :-) Gjelder en Touran '06 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazynor Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 man må dra av den svarte plasten foan grøfelyset for å komme til,det sitter HARDT så man må ta i for å få de av,er vel HB4 som sitter i grøftelysene Siter Kenny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Det er H11, Jeg har faktisk ett par sett med 6000k H11 Xenon kit liggende. Ta tak i plasten rundt tåkelyset og dra til HARDT, da løsner den. Selve lampa sitter med 3x 10mm som du må ha pipe med forlenger/trekker med bit til. Og du som ville ha hjelp til montering så er det bare å komme til tønsberg så tar jeg det Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Touran 76 Skrevet November 15, 2009 Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 Hei. Pærene i grøftelysene heter HB4. Har selv byttet ut mine grøftelyspærer i min Toran R-edition 2010 mod. med xenonlook(4200K) fra Dybvik Trading;) Bytt samtidig også ut parklyspærene med xenonlook(W5W,så får du en helhet;) Resultatet ble heftig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg