Gå til innhold

Fire års fengsel etter dødelig spark i Oslo - en spøk?

Ranger emnet


Laaars

Anbefalte innlegg

Ett dyr er et dyr, et menneske er et mennneske. Naturen burde gå sin gang, definitivt.

 

Inntil vi får besøk til noen vesener med overlegne egenskaper så er menneske den suverene rase/vesen på Jorda.

 

Dumt å begynne med 14 års fengsel for uaktsomt bildrap på dyr f.eks.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ett dyr er et dyr, et menneske er et mennneske. Naturen burde gå sin gang, definitivt.

 

Inntil vi får besøk til noen vesener med overlegne egenskaper så er menneske den suverene rase/vesen på Jorda.

 

Dumt å begynne med 14 års fengsel for uaktsomt bildrap på dyr f.eks.

 

Like idiotisk på mennesker! Tenk deg en situasjon der en retard av et fullt menneske løper og hopper over en hekk og RETT under hjula dine der du kjører etter fartsgrensa, vips så har du ødelagt livet ditt. 14 år fengsel for at han var mongo? jaja, like latterlig som resten av lovene vi har, men det er jo tross alt snakk om Norge, mest jalla landet som finns..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har husdyr i følge deg større leverett enn rovdyr?
Overhodet ikke. Jeg snakket om dyr generelt. Diskriminerer ikke rovdyr jeg vettu ;)

 

Det var de siste ord om dyr for min del.

 

Jeg håper nesten (litt ond tanke) at to galninger går inn på oslo s og slakter ned fok. Han ene mange folk, og han andre knerter en, kanskje to. Og så klikker hele Norge fordi han som slakta mange folk havner i fengsel på livstid, mens han andre slipper unna med noen år. Da vil det i allefall bli skapt debatter rundt drap, og straff.

Endret av _Evje_

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke. Jeg snakket om dyr generelt. Diskriminerer ikke rovdyr jeg vettu ;)

 

Det var de siste ord om dyr for min del.

 

Jeg håper nesten (litt ond tanke) at to galninger går inn på oslo s og slakter ned fok. Han ene mange folk, og han andre knerter en, kanskje to. Og så klikker hele Norge fordi han som slakta mange folk havner i fengsel på livstid, mens han andre slipper unna med noen år. Da vil det i allefall bli skapt debatter rundt drap, og straff.

 

 

Du trenger seriøst hjelp.bullshit

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jammen bra politiet prioriterer rett...

 

Jeg skal ikke si at alle tilfeller ved drap/voldtekt/vold dømmes like mildt, men alle ''råkjørere'' får hvert fall en solid smekk, det vet jeg. Hvorfor ikke prioritere de som faktisk er farligst litt mer?

 

Onkelen min presterte å rygge over en fyr, som senere døde av skadene.. om onkelen min ble fengslet? nah. Mista lappen? ja, fram til advokaten hans gjorde så han fikk den tilbake...!!!

Det kan jo fortsatt skje mer med ''straffa'' hans da, men synes det er sykt at de lot han få tilbake førerkortet (og hvert fall uten å bli straffa først!) mtp hva han hadde gjort..

Og han satt å kjefta meg ut fordi jeg hadde kjørt for fort og mista lappen.. Må le litt..

 

Veit også om ei kjærring som er konstant rusa, tidligere narkoman.. hu rulla rundt på E6 og kunne ha skada mer enn autovernet og bilen sin..

Hu tilstod på stedet at hu var ''rusa'' og mista lappen, men de testet henne ikke og derfor nekta hu på uttalelsen sin i ettertid og fikk tilbake førerkortet sitt..

Endret av Villstyring

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg syns vi skulle ha gitt dømte voldtektsforbrytere en oransj kjeledress etter rettsaken, og sluppet han på gata. Det skulle ha hett fritt vilt, og hvem som helst kunne gjort hva som helst med vedkommende.

 

Vil tro at jobb søkingen i Mesta hadde gått ned betraktlig:p

- Honda Crx 1989 modell 1,8l:D

X biler:

-Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår