Gå til innhold

Ang signatur..

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei.. Så her om dagen at min signatur var blitt slettet av en eller annen merkelig grunn.. Adminene her på forumet sletter jo alt i hytt å pine.. Hadde fulgt reglene for signatur til punkt og prikke.. Med mindre det er noen skjulte linjer i reglene jeg ikke så..

 

Uansett, jeg hadde signaturen som gikk over 5 linjer som det stod hvilke biler jeg har, og var link til prosjekttråd der.. Dette er da lovlig vel? Med mindre noen Admin's kommer med en forklaring på hvorfor jeg mista min signatur, vil jeg gjerne ha den tilbake..

 

 

 

 

Reglene for signaturer:

 

 

Signaturer:

Signaturen skal ikke inneholde:

Reklame for bedrifter/egne firma.

Linker til andre sider som omhandler salg eller inneholder forum tilsvarende Bilforumet, unntaket er rene merkeforum.

Større, eller mindre skrift en standard.

Bilder/annen grafikk.

Overskride 5 linjeskift.

Andre farger enn sort.

 

Signaturen skal være venstrestilt.

 

Admin vil slette deler av eller hele signaturen din ved brudd på disse reglene.

Du vil ikke nødvendigvis bli informert om dette.

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signaturen din ble slettet ved et uhell fra min side, jeg dreit meg litt ut der, og beklager dette. Den var lovlig som den var :)

Bare forandre den tilbake som den var du,så blir det bra!

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik, bare fjern "Ø"ene:

[ØURL=http://www.adressen til sida.no]beskrivelse[/ØURL]

 

Og teksten er desverre borte, så du får bruke fantasien desverre... litt forandring skader da ikke. :D Jeg har ikke vært moderator mer enn ei ukes tid, så det skjer noen uhell av og til...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du et godt eksempel på en ulovlig signatur!

Signaturen skal ikke inneholde:

Reklame for bedrifter/egne firma.

Linker til andre sider som omhandler salg eller inneholder forum tilsvarende Bilforumet, unntaket er rene merkeforum.

Større, eller mindre skrift en standard.

Bilder/annen grafikk.

Overskride 5 linjeskift.

Andre farger enn sort.

Signaturen skal være venstrestilt.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan starte med å slette din egen signatur, da de ikke skal inneholde farger eller stor skrift. Regler er regler.

 

Og hvis man gang på gang har ulovlig signatur, blir man "bannet" for en kort eller lengre periode.Så pass på...

 

Regelrytter ja... :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg du hinta til der? :p

 

Uansett, dere admin's har jo brudd på 2 regler ang signaturen.. Større/mindre bokstaver, samt farger.. :b

 

Nei, det var eiriksmil, som hadde endret signaturen sin med diverse farger og slikt. Den er nå slettet.

Moderatorer, administratorer og journalister er unntatt, de har en egen signatur som er forhåndsbestemt.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan starte med å slette din egen signatur, da de ikke skal inneholde farger eller stor skrift. Regler er regler.

 

 

 

Regelrytter ja... :)

 

 

Eirik

 

Dette har vært diskutert før angående at moderatorer og administratorer har farger i sin signatur. så den ballen kan du legge død eirik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår