Gå til innhold

Siv Jensens "snik islamisering"

Ranger emnet


texas_ranger

Anbefalte innlegg

innvandere, vi har nok. Ja til flere nordmenn. Det er vår oppgave å sørge for at vi ikke dør ut. Det samme gjelder i hele Europa. Særlig i Øst-Europeisk land er det veldig dårlig. Det er kun i Irland, Island, USA og Canada at hvit befolkning ikke synker. Og I Irland og Island, går det bare såvidt oppover.

 

Dette er ikke fiktive tall.

 

 

Dette du sier er HELT KORREKT.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=547378

 

 

her har du "godlandet" Norge om noen år;) bare i større omfang selvsagt, narkotika, voldtekter,drap osv.

 

Leser du lengre ned så er det mest innvandrere som driver med slikt. Er mindre bot for å kjøpe hasj enn å ikke stoppe HELT OPP på full-stopp-skilt to ganger.

 

FY FAEN SÅ JÆVLI SJUKT BARE!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=547378

 

 

her har du "godlandet" Norge om noen år;) bare i større omfang selvsagt, narkotika, voldtekter,drap osv.

 

Leser du lengre ned så er det mest innvandrere som driver med slikt. Er mindre bot for å kjøpe hasj enn å ikke stoppe HELT OPP på full-stopp-skilt to ganger.

 

FY FAEN SÅ JÆVLI SJUKT BARE!

 

Kjøpe?! Hva f**n har det å si for din del om en utenlandsk person du ikke en gang kjenner kjøper seg en femmer og går hjem og koser seg? Rett heller fokus de som selger sakene. (Personlig mener jeg ikke at bønne er så galt da. Men knips og heroin og sånn dritt bør man bli kvitt) Eller hva med ravende fulle nordmenn fullstendig uten drikkekultur som går på byen med PLANERom å sloss! Det er bedre med 10 bøtteskeive pakistanere enn 2 fulle nordmenn etter min mening.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda til gode og se to stykker, høye på hasj/cannabis i slosskamp.

 

DU!

Hæ?

Hva?

Okei.

Du?

Øøøøh.

 

 

prøvd det eller? evnt prøvd det med alkohol? null stress å sloss når man er høy...skal jeg love deg...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvd det eller? evnt prøvd det med alkohol? null stress å sloss når man er høy...skal jeg love deg...

 

Er ikke noe stress nei, men det er langt færre som faktisk gidder. Sprit gjør folk sinna (ikke alle, men veldig mange) bønne gjør folk blide og fornøyde. Største problemet med skeve folk er at de kan være jævlig irriterende å snakke med fordi de loker av og til noe hinsides...

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ssb.no eller statistisk sentralbyrå om du ikke visste det:)

 

Joda, jeg vet hva ssb.no er for noe. Jeg har gjort unna mine år med høyere utdanning, så ssb har jeg brukt før.

 

Men jeg finner ikke noe info som støtter teorien din om at en så stor andel av Norges befolkning kommer til å bestå av innvandrere! Tenk dessuten på hvorfor vi har innvandring til Norge!

 

Vi har hatt en viss økning av innvandring de siste årene. Men prosentandelen innvandrere eller statsborgere med "utenlandsk opprinnelse" er nå på 9,7%.

 

Tar du hensyn til den "naturlige" folkeveksten?

Den etnisk norske delen av befolkningen øker samtidig med den seneste innvandringsøkningen. Ikke like raskt nå, men norske kvinner ligger faktisk godt an på fertilitetsstatistikken!

 

Tar du hensyn til utvandringen? I 2008 forlot litt over 23000 landet, det er litt over 1/3 så mange som de som innvandret.

 

Tar du hensyn til årsakene til innvandring? Ca halvparten av innvandrerne til Norge er fra Vest-Europa og Amerika. Disse er for det meste arbeidsinnvandrere. Arbeidsinnvandring varierer jo voldsomt med de økonomiske tidene til landet.

 

Når det gjelder flyktinger, kommer det helt an på hvordan situasjonen er i andre land, mtp krig og andre katastrofer...

 

Jeg tror bare du overforenkler grovt. Men igjen, overbevis meg gjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar man hensyn til at innvandrere integreres? Jeg vil tro tall med spådommer om hvor mange innvandrere det er om x antall år er basert på dagens barn pr. familie. Hva når (og det er stor sannsynlighet for det) barn av innvandrerfamilier som i dag produserer 5 barn om x antall år produserer to, fordi de har skjønt at ingen av deres søsken faktisk ikke har dødd av AIDS eller blitt tatt livet av i borgerkriger? Og at båndene mellom familien i f.eks Pakistan og familien i Norge blir gradvis visket vekk, så man f.eks ikke trenger så mange barn til å tjene penger til hjemlandet lengre? Spesielle eksempler, jeg vet, men det er reelt.

 

Hadde ikke sagt nei til penger til hjemlandet fra alle nordmennene som en gang i tiden utvandret til USA. Men det ble visket vekk det og, akkurat som båndene mellom norske pakistanere og 'ekte' pakistanere en gang i framtiden vil bli :thumb

 

 

Eirik

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg vet hva ssb.no er for noe. Jeg har gjort unna mine år med høyere utdanning, så ssb har jeg brukt før.

 

Men jeg finner ikke noe info som støtter teorien din om at en så stor andel av Norges befolkning kommer til å bestå av innvandrere! Tenk dessuten på hvorfor vi har innvandring til Norge!

 

Vi har hatt en viss økning av innvandring de siste årene. Men prosentandelen innvandrere eller statsborgere med "utenlandsk opprinnelse" er nå på 9,7%.

 

Tar du hensyn til den "naturlige" folkeveksten?

Den etnisk norske delen av befolkningen øker samtidig med den seneste innvandringsøkningen. Ikke like raskt nå, men norske kvinner ligger faktisk godt an på fertilitetsstatistikken!

 

Tar du hensyn til utvandringen? I 2008 forlot litt over 23000 landet, det er litt over 1/3 så mange som de som innvandret.

 

Tar du hensyn til årsakene til innvandring? Ca halvparten av innvandrerne til Norge er fra Vest-Europa og Amerika. Disse er for det meste arbeidsinnvandrere. Arbeidsinnvandring varierer jo voldsomt med de økonomiske tidene til landet.

 

Når det gjelder flyktinger, kommer det helt an på hvordan situasjonen er i andre land, mtp krig og andre katastrofer...

 

Jeg tror bare du overforenkler grovt. Men igjen, overbevis meg gjerne!

 

godt vi begge er kjent med ssb.no:) nei, leste(ta med ei klype salt) vg og der hadde de hentet ut tall fra ssb.no, der anslo de 2 millioner innvandrere i 2050;)

 

Men en ting du sier er feil, du mener at den etnisk norske befolkningen øker? vi må føde 2.1 barn per familie for å opprettholde balansen, en norsk familie føder i gjennomsnitt 1.8 per nu;) det betyr at vi går i "Undertall" så bruker ssb innvandrerne slik at det ser ut som om vi er i positiv vekst mht til fertilitet, etniske norske osv;) Dermed tror Ola Dunk at den norske befolkningen øker, jo, den gjør det pga innvandring.

 

Fertiliteten måles ut ifra kvinnene i hele landet, da også muslimer, jødiske kvinner i Norge, derfor blir den jo positiv;)

 

Man trenger ikke å være rakettforsker for å forstå at muslimer spesielt, får mange fler barn enn en norsk familie, de har ofte 5barn eller mer, hvis utviklingen går slik så er det jo ikke lenge de blir en stor andel.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar man hensyn til at innvandrere integreres? Jeg vil tro tall med spådommer om hvor mange innvandrere det er om x antall år er basert på dagens barn pr. familie. Hva når (og det er stor sannsynlighet for det) barn av innvandrerfamilier som i dag produserer 5 barn om x antall år produserer to, fordi de har skjønt at ingen av deres søsken faktisk ikke har dødd av AIDS eller blitt tatt livet av i borgerkriger? Og at båndene mellom familien i f.eks Pakistan og familien i Norge blir gradvis visket vekk, så man f.eks ikke trenger så mange barn til å tjene penger til hjemlandet lengre? Spesielle eksempler, jeg vet, men det er reelt.

 

Hadde ikke sagt nei til penger til hjemlandet fra alle nordmennene som en gang i tiden utvandret til USA. Men det ble visket vekk det og, akkurat som båndene mellom norske pakistanere og 'ekte' pakistanere en gang i framtiden vil bli :thumb

 

 

Eirik

 

tenkt på at gjengen der ikke bruker noen form for prevansjon?

så 5 barn vil det vel poppe ut i ganske så mange år til...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikkordet her er vell integrering.. Norge kan godt bestå av 50% innvandrere så lenge disse er integrert.. Ta vare på den norske folkesjelen og kulturen..

Innvandring kan jo også være en god ting, berre tenk på fotball: Hva hadde Tippeligaen vært uten afrikanere, brazilianere og di?.. :P hehe..

 

Hovedpoenget mitt her at innvandring er positivt, større forståelse for andre religioner, skikker og levesett har nordmenn godt av å lære..

Integrer di, ikke islamiser(e) di.. Siv Jensen sanker berre stemmer til et av Norges desidert feilslåtte partiprogrammer..

 

BTW er vell staten Brazil (?) verdens største kjøper\konsumer av prevansjon med sine forventede 1,2 milliærder kjøpte kondomer i 2009.. Ikke gale det.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du proveserer ikke meg nei..hehe..

MEN så du mener det ikke er sosialistene her i landet som vil la det flyte over av forskjellige hudfarger og livssyn her??? og de rike må gi penga til de fattige osv... er du seriøs på det?

 

jeg provoserer litt ja just for fun men mener det på en måte!

den som ler sist ler dessverre best i denne saken...det er jeg mycket sikker på...dessverre! menmen..jeg er såpass egoist å sier det driter jeg i for da har nok tempramentet mitt tatt livet av meg... hehe

 

Godt at jeg ikke provoserer unødig.

 

Nei, jeg mener faktisk ikke det bare er sosialister som "vil" ha mange hudfarger og livssyn. Det er stor forskjell på å ville ha så mange som mulig fra utlandet hit, og å tillate at en del av dem slipper inn.

 

Å si at alle som ikke er imot innvandring er sosialister, er etter min mening naivt og direkte feil. Det er f. eks igrunn bare de mest høyreorienterte partiene som mener at innvandringen må stoppes. Å kalle alle partier fra ytterste venstre til langt ut på høyresida for sosialistiske, faller på sin egen urimelighet.

 

Jeg synes for eksempel at vi må ha en viss innvandring, både av flyktninger og arbeidsinnvandrere.

 

Arbeidsinnvandring er helt nødvendig for økonomien vår. Det er med på å stabilisere markedene.

 

Flyktninger må vi imot som en del av samarbeidet med andre land, noe som lønner seg for oss. Vi er et altfor lite land i den store sammenhengen, og drar ikke vi vår del av lasset, vil vi få store problemer med samarbeidet med andre land.

 

At rike skal gi til de fattige er ikke nødvenigvis ikke alltid riktig.

Men det er viktig å huske på at den vestlige økonomien er basert på en lang utvikling, som til sjuende og sist er basert på den gamle imperialismen (litt satt på spissen), som i sin tur var basert på utnyttelse av det som nå er den tredje verden!

 

Det startet med kolonitida, og fortsatte med at Vesten satte den tredje verden i gjeld som de aldri kommer ut av. I våre dager gir vi uhjelp med en hånd, og krever mer tilbake på grunn av lånene...

 

Nå antar jeg at du vil stemple meg som sosialist, men det er absolutt ikke riktig. Min verden er litt mer nyansert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår