Gå til innhold

Lupolicious?

Ranger emnet


Terese

Anbefalte innlegg

Ja, den 30.mars har jeg oppkjøring, og regner med å få lappen da. Har hele tiden vært ganske bestemt på at Lupo var bilen for meg, og nå som sparepengene begynner å nå en ganske brukbar sum, skal jeg ut og kjøpe meg min første Lupo. De fleste Lupoene til salgs her i Norge akkurat nå, er helt vanlige originale biler, som ikke er gjort noen ting med. Det jeg har lyst til å gjøre, er å senke den, fjerne sidelister, lakke speil om det ikke er gjort, og få tak i noen søte felger.

 

Så lurer jeg på hvor jeg får tak i senkesett som passer til Lupo, og hvor mye det koster? Og også om det er noen som har fjernet sidelistene på sin egen Lupo, og har noen gode tips til en som ikke har så veldig mye erfaring om bil? :)

 

Og også (det finner jeg vel ut av når jeg kjøper den), hva som er grei felgstørrelse på Lupo? Innbiller meg at det er rundt 14/15 tommer? :)

 

gallery_255_26_24138.jpg

Den her syns jeg er knallsøt, skal prøve å få min Lupo til å ligne denne ;)

Peugeot 206 1.6 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lupo er fine biler:) Har en selv..

 

Justerbart senk får du for 3600kr nytt her i Norge, har liggende det selv..

 

Fjerning av lister, har jeg også gjort. Mitt tips: Dra av listene, bruk LIMFJERNER og la det tørke en god stund, og bruk høytrykkspyler og få av mesteparten.. Hvis ikke er det MYE jobb og sitte og pelle det av..

 

14" eller 15" vil nok bli best, går selv for 8x14" og senk i bunn:D Mer trenger du ikke gjøre..

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår