Gå til innhold

Ha kjøpt Passat, hurra.

Ranger emnet


gamleboyen

Anbefalte innlegg

jeg synes Passat TDi er best av de to.. Selv om den er 2 år eldre men disel er sterkere og etter min mening går 3bg passat TDi bedre enn bensin turbo..

 

Har en svoger med en slik og den gjør lett 160+ uten problemer og folk i bilen.

 

Edit : altfor stiv pris...

 

 

TDI ligger til 140 en som er bra

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,6 bensin er som de sier utrolig lat men gjør seg allikevel godt på motorveg. cruiser godt i 150 ( ikke i norge da....). å kjøre forbi på vanlig norsk vei derimot er bare å glemme. jeg ville nok valgt tdi da denne er vesentlig kvikkere i tettere trafikk. 1,6 blir også noe tørstere til slik småkjøring

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir fornøyd jeg.

 

Jeg er fornøyd PasseLat 1,6 eier. Har vært det siden august. Før det hadde jeg en Polo rakett, så det går litt saktere, men den funker fint. Måtte bare få "blåst den rein" fra bykjøring, så ble den litt kjappere. Drar bla tilhenger mye bedre enn jeg trodde da jeg kjøpte den. Men, den er ikke en 1,8t selvfølgelig. Men uansett, bra du ikke kjøpte 1,8 125 hk, pga MYE feil og drikker bensin! 1,6en er det LITE feil på og super ikke så mye syntes jeg. Hvor langt har den gått, modell og pris?

Jeg kjører en 2000mod.

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 2005 3BG(?) som har gått nesten 75000 tror jeg og som kosta 170k inkludert nye høyttalere, matter, takstativ (eller to bjelker som jeg kaller det) og 18 mnd garanti. Som sagt tidligere er det en 1,6 bensin, som rett nok ikke er en sportsbil men som duger mer enn bra nok.

 

Kameraet er dessverre gåent, men kanskje jeg poster bilder senere når nytt kamera er i hus.

 

Fra før har jeg en halvsliten Corolla, så det var litt av en oppgradering på det meste (utenom motoren, corollaen har 110 hester og sparker faktisk fra).

 

Det som var mest uvant var hvor langt ut på pedaltråkket clutchen tar, jeg er vant med at clutchen virker så og si langs hele tråkk lengden, men i Passaten må man jo sikkert 6-7 cm ut før det tar tak. Eller er det bare jeg som overdriver nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår