Gå til innhold

Blå R34 GT-R på vei til Norge!


Jonte

Anbefalte innlegg

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Håkon A

håper det stemmer...

gikk jo rykter om at det sto/gikk to R34 i trondheim som aldri ble brukt.

 

så vi får se da...håper vi blir ferdig med skilthysteriet snart, så vi heller kan snakke om selve bilen og motoren. :)

 

 

var vel r33 de som sto i trondheim. aldri vært no 34 her.

Nissan Skyline R34 GTR V-Spec II kommer snart....håper jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh!!! Skylinen er RÅ! Var på vet til skolen og gikk forbi kims hus, der sto den, en skyline! :eek: sto bare der og glante i sikkert en halv time, og da jeg kom på skolen så fikk jeg 20 min forseint komming, men det var vært det ;)

 

Håper han kommer på street meeting i Arna (bergen) i påskeferien..

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angående styring på "rett"side .

Nismo har laget 18 stk skyline r33 med nisno r400 bodycit og med ratte på rett side så og si at japsene ikke gjør slikt er vel og ta litt i.

Sto en av de tilsalgs på mobile.de for noen mnd siden.

Eieren var en lykkelig finske og bilen sto til 350000 sek.

Re amemia som driver med rx-7 og rx-8 bygger også om bilen etter kundens ønske være seg høyre eller venstrerattet.

Så at bare sjeikene i dubai som kan dette er vel litt drøit.

 

NB bare til informasjon "og glede":D :D

1970 mazda 1300 coupe med maria elena

1974 mazda 1300 airbrush

1976 wv typ2 bus med porchemotor

1983 mazda rx-7 imsa

1984 cevy g20 van

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde venstrestyrte R33`en som gikk i Finland har nå havnet i Bergen. Det gikk rykter om at den er ombygd av Nismo i Japan, men den er da faktisk ombygd ett eller annet sted i De Forente Arabiske Emirater, sannsynligvis Dubai.

 

Og det blir jo vel litt dumt å sammenligne ombyggingen av skyline med ombygging av RX7. Det er jo noe hvem som helst kan gjøre, for delene finnes tilgjengelig fra fabrikk. Jeg har aldri påstått at det å bygge om Skyline kun skjer i Dubai, men det er kun der det er "vanlig".

 

Originally posted by mazdarotary

angående styring på "rett"side .

Nismo har laget 18 stk skyline r33 med nisno r400 bodycit og med ratte på rett side så og si at japsene ikke gjør slikt er vel og ta litt i.

Sto en av de tilsalgs på mobile.de for noen mnd siden.

Eieren var en lykkelig finske og bilen sto til 350000 sek.

Re amemia som driver med rx-7 og rx-8 bygger også om bilen etter kundens ønske være seg høyre eller venstrerattet.

Så at bare sjeikene i dubai som kan dette er vel litt drøit.

 

NB bare til informasjon "og glede":D :D

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det jo faktisk også sies at ombyggingen på der røde r33'en i bergen erganske dårlig og at omtrent hele bilen er ganske shabby.. Lyktene er sprekt, fangeren forran er funn i sprekker og sår, felgene er mindre pene (det er nosmo felger ingenting i veien med de orginalt men de er også litt shabby, en buket intercooler.. Var visst snakk om at hna skulle fikse på den i vinter.. Håper for all del det.. skal du ha skyline så må du gi den mye omsorg.. Håper for all del r34'en til kim blir et fint bygge.. *gleder meg til å se den*

Mvh Fredrik

[x] 2000 Topkart Yamaha 100

1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC

[x] 1987 Fiat Croma Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vil ha skyline

Nå skal det jo faktisk også sies at ombyggingen på der røde r33'en i bergen erganske dårlig og at omtrent hele bilen er ganske shabby..

 

Det er det jeg også har hørt, men jeg tenkte jeg ikke skulle nevne det i tilfelle det ikke er sant. Har tross alt bare sett dårlige bilder av interiøret. Mange ombygginger som blir gjort i Dubai ser jo helt for jævlige ut, så man må være forsiktig hvem man sender bilen sin til der nede.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble iallefall ikke imponert over den bilen i det hele tatt annet enn at det er en skyline med en RB26DETT siden jeg er helt forelsket i både bil og motor.. Den trenger en omlakkering også var poleringsmerker i lakken, hvis du skjønner.. Så ikke bra ut, og på et av essokickers treffene på eikås ble jo bilen mildt sagt voldtatt kjørte oppå curbsene og alt mulig og der ble det 15 sprekker i frontfangeren. Film av udyret kan du se på essokickers. com hvis ikke de har tatt den vekk.. Hvis ikke kan du sikkert sende en mail til trille så kan han sende filmen til deg.. Bilen er forøvrig bare bakhjulstekk tror jeg for det var i bakhjulstrekk klassen han deltok på eikås (vet at skylinene har haldex understell eller hva det nå heter men det regnes vel som firehjulstrekk alikavel.. han spant jo vilt på banen..

Mvh Fredrik

[x] 2000 Topkart Yamaha 100

1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC

[x] 1987 Fiat Croma Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det dummeste eg har hørt.. kanskje bilen er brukt og ikkje bare stått til pynt fra dag 1? Skal du kjøre på bane kan du ikkje bare fise rundt heller, null underholdningsverdi då.

Og hva karaktreriserer dere som dårlig ombygging då? Ser ingenting galt med den.. Har på følelsen ein misunnelig sjel har komt med det utsagnet og så har resten bare følgt på.. "har hørt det er dårlig ombygging ja.. må vere det då.." (akkurat som med drittslengingen om den nye r34'en..)

Forresten så går det an å koble ut 4hjulstrekken ganske enkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Smurfen

Har på følelsen ein misunnelig sjel har komt med det utsagnet og så har resten bare følgt på.. "har hørt det er dårlig ombygging ja.. må vere det då.." (akkurat som med drittslengingen om den nye r34'en..)

 

 

Jeg har ingen grunn til å være misunnelig på eieren av denne bilen.Jeg synes skylinen er en fet bil. Selv om jeg ikke eier en selv,så har jeg importert 2 stk til landet, og begge er ombygde til venstrestyring. Jeg var i Dubai for å kjøpe den første av de, og der så jeg veldig mange ombygde skylines. Jeg har med andre ord sett mange dårlige ombygginger, så jeg blir ikke sjokkert om dette er en av de. Men jeg påsto aldri, som du sier, at det MÅ være en dårlig ombygging siden han andre duden sa det. Jeg sa jo tvert imot at jeg ikke ville nevne det i den første posten, siden jeg ikke visste om det var sant.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aWeX

 

 

Jeg har ingen grunn til å være misunnelig på eieren av denne bilen.Jeg synes skylinen er en fet bil. Selv om jeg ikke eier en selv,så har jeg importert 2 stk til landet, og begge er ombygde til venstrestyring. Jeg var i Dubai for å kjøpe den første av de, og der så jeg veldig mange ombygde skylines. Jeg har med andre ord sett mange dårlige ombygginger, så jeg blir ikke sjokkert om dette er en av de. Men jeg påsto aldri, som du sier, at det MÅ være en dårlig ombygging siden han andre duden sa det. Jeg sa jo tvert imot at jeg ikke ville nevne det i den første posten, siden jeg ikke visste om det var sant.

 

Burde kanskje sitert fra "vil ha skyline" da dette ikkje var retta mot noen spesielle. DU er jo som du sier en av de mange som har hørt.. (og ikkje skreiv det faktisk!) Det er jo alltid det negative som blir fokusert på.. og i visse tilfeller overdrevet kraftig. Har jo "hørt" ein god del om r34'en og no.. Men er jo ikkje halvparten som er sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår