Wicked Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Klarer da ikke å holde deg allikevel du... Kan jo like godt si det nå vel..... :) Nysgjerrig jeg i så fall... Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Quicksilver : Det er ikke noe gøy når du holder på sånn! Fy søren, slemt gjort sier jeg bare! (ironi, men self - du kan gjerne si det :P ) Personlig så syns jeg det bildet quiksilver posta var finest, men smaken er som bakend, delt i to og møtest på midten.. Lykkte til uansett til prosjektet ditt quik(reidar?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 jeg tar noen bilder og gi litt info når de kommer hit ;) de første skal komme i slutten på Januar og det siste i feb/Mars ;) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Det blir sikkert fett Quiksilver... Blir det no' drifting prosjekt da eller? Hehehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt-tuner Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 http://www.essotigers.net/galleri/arenum/DSCF1960.JPG denne går nå i bergen og har norske skilter det har eg sett Siter audi a4 stv 96mod x honda prelude 2.0 16v 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Originally posted by funkes Men det kan da umulig være noe marked for det. De kjører jo med rattet på høyresiden i Japan, så de kan jo umulig være interessert i det. De eksporterer litt til England, og der kjører de jo med høyreratt også. Eneste måten jeg kan se at de kan tjene penger på er at de bygger om til LHD på biler som selges til Dubai. Men i Dubai finnes det jo flust av gutter som bygger om Skyliner, så de aller fleste i Dubai som tar inn en Skyline fra Japan ville jo fått den ombbygd i Dubai. Nei...du finner helt sikkert noen som gjør det. Men om det blir så veldig bra tviler jeg på, siden det er ikke så simpelt å konvertere en Skyline som f.eks en Rx7, supra eller andre typiske biler som blir bygd om til LHD... :) Det er ingen i USA som vil ha Skyline da :-).. ? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Originally posted by gt-tuner http://www.essotigers.net/galleri/arenum/DSCF1960.JPG denne går nå i bergen og har norske skilter det har eg sett Eieren bor på Austreheim på Knarvik visstnok. Om den har skilter eller ei vet jeg ingenting om. Mest sannsynlig prøveskilter;) Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Har man reg.nr er det bare å sjekke åssen bil det skal være det. Hvis den har norske skilter tipper jeg at de er plukka fra en anna bil. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by Lars Eieren bor på Austreheim på Knarvik visstnok. Om den har skilter eller ei vet jeg ingenting om. Mest sannsynlig prøveskilter;) Bilen står på Lindås/Austrheim ja, men så vidt så eg vet så er det ikke komt skilter på den enda... Har kjørt den med prøveskilt et par ganger det er alt! Går forøvrig en blå Supra på Lindås også, uten skilt vel og merke! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Den blå handikapp-bilen du mener? Så en fet, blå turbo supra i åsane, og kikket litt nærmere på denne. Det viste seg at det var en handikapp-bil. Litt stilig da:) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Originally posted by EspenB Den blå handikapp-bilen du mener? Så en fet, blå turbo supra i åsane, og kikket litt nærmere på denne. Det viste seg at det var en handikapp-bil. Litt stilig da:) Stemmer det, han som kjører den sitter i Rullestol. Han var å hentet bilen i Sverige i sommer, er meget fet! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondakar Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Quicksilver vilket som helst bakgårs firma kan bygge om en RHD til LHD skyline :) det er ikke noe hjernekirurgi akuratt ;) Jeg skal gjøre det på et at de nye prosjektene mine som kommer nå.. kan ta bilder å legge ut en A-B-C guide på hvordan man gjør det jeg ;) Nja, nå er du vel litt nisse? Skyline er aldri blitt levert med annet enn høyre ratt, og det betyr at ingenting er lagt til rette for montering av ratt på venstre side. Mener du at dette er en jobb du gjør på en lørdagskveld? Jeg hadde ihvertfall aldri turt å kjøre en Skyline som du hadde bygget om til venstre ratt... Siter '98 Integra Type-R '99 Wagon-R+ '84 Tempo PanteR ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Er jo en R33 skyline GTR Vspec med skilter på i Haugesund, 300m fra meg. Sølvgrå og trimmet til 500hk. Det er karen som driver japansk sportsbil import som eier den, Fekk den registrert på "motorsport verdig grunnlag" Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larson Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Tviler ikke på at skylinen er verdig for motorsport men den ble vel registrert noe mere som "verne verdig motorsport kjøretøy" el.? ;) Siter 89 Bmw E30 320i shadowline - solgt 92 Bmw E36 318i - solgt 87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen 92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil Ris Rules Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by aWeX Det er såvidt jeg vet ingen i japan som bygger om disse bilene til venstrestyring. Hvis man skulle trodd på alle ryktene man hører, så hadde vi hatt mange tusen skyliner i norge allerede ;) God jul :) vel .. nå har det vert endel gamle Skyline her i landet kom det frem i en annen tråd .. (husk at skyline kom på 50-tallet og V35 er ikke den første med ratt på venstre side :P) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg