Gå til innhold

PS2 i bil, Golf 2

Ranger emnet


Terjeth

Anbefalte innlegg

Jeg vil prøve å montere PS2'en i Golfen, og har et par spm:

 

Har den "nye" PS2 Slimline, og vet hvor jeg får tak i kontakt for sigarettenner, men jeg liker ikke at det stikker ut kontakter og ledninger fra dashbordet, vil heller ha den skjult. Kan jeg koble kontakten direkte på batteriet, evt hvor skal jeg legge jordinga?

 

Vil også koble lyden på stereoen, men blir det vanskelig med signalkablene? Skulle de ha gått til spilleren(Evt. hvordan), eller direkte på forsterker?

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyden fra PS" kunne du kjørt inn på AUX om du har dette på spilleren. beste for strømmen sin del er om du skaffer deg en omformer fra 12-230v slik at du bruker den orginlae strømkebelen du bruker i huset.. kabelen til omformeren kan du forlenge og ha på batteriet med samme tykkelse på kablene som er på den fra før.

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke noe omformer til en PsTwo i bilen, det blir bortkastede penger, men hadde du hatt den gamle store ps2, så måtte du hatt omformer. Kjøp den sigarett tenner overgangen som er til pstwo du, den funker helt fint.

 

Lyden må du ta til aux inn på spilleren din, hvis du har det....

 

Ps: hvis du ikke har chip i din pstwo, så bør du absolutt vurdere å få det montert, så kan du spille av det aller meste på maskinen, og slipper å ødelegge dyre ps2 plater i bilen. Send meg gjerne en pm om du ønsker info om chip, og montering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg en strømkabel skjult frem til + på batteriet (men husk å sikre av med riktig sikringstørrelse i forhold til kabeltykkelse), og jord så rett i metallet i bilen.

 

Hva slags spiller har du?

 

Har en Pioneer-spiller, men er usikker på modell. Er med AUX-inngang. Men hvordan får jeg koblet omformeren slik at jeg slipper å ha den i sigarett-tenneren? Kan jeg legge en skjult sigarettenner inne i dashn, og koble den rett på batteriet?

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår