creekfighter Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 bilen er en 93-modell 850 glt. som topic sier, lambda lampen min har begynt å lyse. det skjedde etter at jeg byttet frontlykter, og at jeg da tok ut batteri og luftfilter boks. grunnet at jeg hadde det travelt, startet jeg opp bilen uten luftmengde måler, og den lille makum klokka som sitter på luftfilter boksen, da begynte lampa å lyse! har prøvd å koble av batteriet, men uten hell. noen som har vært borti noe lignende? eventuelt noen forslag på hvordan å slukke den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondz1 Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 gjore akkurat det samme en gang og du kan forvente deg litt høyere bensinforbruk, men fikk en kompis til og ta med bilen på verksted og fikk nullstillt alt sammen og så var det i orden igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisduden Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 det du gjør er og holde inn den knappen på selvtesteren på Bilen. du holder den inne i 5 sekunder. så slipper du den og hodler den inne i 5 sekunder igjen. også skjekker du over blinkene etterpå ved og trykke 1 gang på den. Blinkene skal være 1-1-1 ;) har gjort dette på Volvo 850 GLT 1992 modellen vi har på verkstedet på skolen og da fjærna vi feilkoden til lamdasonden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg