Slettet bruker Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Skulle gjerne ha fått montert mitt justerbare senkesett på min 04 mod A3 Ambition 2.0TDI. Noen her i Bergen som kan skru, og er villig til å ta denne jobben på fritiden mot betaling? Kan stille med verktøy selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 dette gjør du selv på et øyeblikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 dette gjør du selv på et øyeblikk Har aldri gjort det før, men har sett på folk som har montert. Problemet er at jeg ikke har plass å stå, dessuten er jeg litt forsiktig med å skru selv på denne bilen..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg