Stagen Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 (endret) Heisann =) Når jeg setter på tåkelysene så begynner fjernlys indikatoren og blinke fort.. uansett om den står på park\tåke eller nær\tåke.. Alle funksjonene er riktige.. den slår av tåkelysene når jeg setter på fjern Bil = Passat 3bg Kan noen hjelpe meg ? Stagen Endret Februar 21, 2009 av Stagen Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Hei. Jeg hadde samme problem med min. Der var det dårlig kontakt i et rele. Det satt ved sikringsboksen over pedalene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Takk skal du ha...detta må jeg sjekke.. Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Hei. Jeg hadde samme problem med min. Der var det dårlig kontakt i et rele. Det satt ved sikringsboksen over pedalene.. Husker du hvilket rele det var ? Stagen Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Nei du det husker jeg ikke, men mener det sto hella på det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 hmm...tror jeg fant riktig rele. ,men blei ikke noe bedre etter jeg bytta det.. kan jo kansje være fulltlys rele da ? Stagen Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg