zeranz Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 motor og alt uten om karosseriet fungerer uten problemer og noen steder totalt gjennom rusten, men bare på steder som kanaler og alle andre tenkelige steder. jeg har mulighet til å resaurere bilen. jeg leter etter en guide som sier hvordan jeg restaurer, og at det f.eks står hvordan jeg sveiser på rust, bytter kanaler, sparkler og om jeg skal dønke bilen i anti-rust maling. noen forslag? og er det noen som har erfaring om denne bilen? den virker som ingen har en slik veteran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar-Grønn Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Strek 8 det er snakk om? Siter Lada 2107 1600s 86' Boble 53' Mercedes Benz W123 76' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 er ikke det en buss a? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeranz Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 det er en slik bil: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeranz Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 (endret) hvorfor sier du at det er en buss?? jeg finner ingeting om bilen på nett, og har ingen info om den. har bare noen papirer som vognkort. men har noen en link eller 2 til forskjellige guider for å restaurere veteraner?? Endret Februar 22, 2009 av zeranz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakapparat Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Det finnes bøker om emnet. Ring og snakke med disse: http://www.automobilia.no/Automobilia_V1/v1/index.html Det de ikke kan skaffe, finnes ikke. Noen fullgode nettbaserte guider har jeg ikke sett, men det finnes sikkert en klubb for gamle Mercer også, og som regel er det mange med mye kunskap i de forskjellige klubbene. Siter Propeller i innsuget er juks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar-Grønn Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 No i samma gata http://www.merceforumet.com/viewtopic.php?f=6&t=473 Siter Lada 2107 1600s 86' Boble 53' Mercedes Benz W123 76' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg