benzofil Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Jeg tenkte å sette inn en eldre Becker inn i Mercedes W123en min istedenfor den Pioneeren som står der idag, og tenkte dette måtte da gå fint. Men når jeg plukker frem Pioneeren ser jeg at den har en standard ISO-kontakt mens Beckeren min har en stor 26-pins kontakt. Dette burde ike være noe problem, tenkte jeg og stakk innom den lokale BilExtraen. Der hadde de ikke noe, og hans som sto der hadde ikke Becker i katalogen sin engang. Er det noen der ute som vet om dette er mulig å finne tak i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 :) http://gulesider.dinpris.no/?cid=37&gid=942&sid=2978&pid=327023 Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benzofil Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Se der ja. Har prøvd å google etter dem, men har ikke funnet dem. Dingsen er iallefall bestilt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Her er det en selvmotsigelse ute og går... om du mener Becker'en din har en 26-pins kontakt, så ser den vel slik ut; Dette er ISO-kontakter! Om du bare nappet ut kontakten fra Pioneer'en din, så er ikke det en ISO-kontakt, de sitter lenger inn på ledningene ut fra spilleren, om den ikke bare er kappet av tidligere og skjøtet med bilens ledninger. Den kabelen du har bestilt er til enda eldre Becker-spillere og passer til noe slikt: ... og her greier jeg ikke å se hva du mener er en 26-pins kontakt.. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benzofil Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 (endret) JDu ahr så rett så rett... Det lå vanlige ISO-kontakter litt lenger bak... Endret Februar 20, 2009 av benzofil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 :) http://gulesider.dinpris.no/?cid=37&gid=942&sid=2978&pid=327023 Ser tråden har tatt en annen vendig, men jeg må si jeg synes denne kabelen var svindyr i den gulesider-linken! :D http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4976&katid=310&mid=m436&id=&vn=736 Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 @lpher; prøv å overhold forumreglene når du linker til egen arbeidsplass. Det er regler for reklamering på forumet her... og å disse andre norske butikkers priser og utvalg holder vi oss for gode til her, OK? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg